Monday, December 29, 2008

HåhåhÅL

En hytte
En bygd (Ål)
23 gode venner
Fire-fem dager
En nyttårsaften

Med mobilvideokamera blir det reneste realityserien.

Jeg har farget håret, tatt sol, brukt hårkur, lakket neglene, kjøpt øredobber. Herregud, I feel like a girl!
Og nå strikker jeg. I feel like a grandma!

Her om dagen spilte vi quiz hos daniel. EHHMMMM, trooooooooooooooooooooor jeg fant en feil, men FOR ALL DEL



God nyttårsaften, mennesker. IKKE god nyttårsaften til dere som oppførte dere som HOREDRITTKUNDER på jobben idag:)

6 comments:

Nina said...

GOD NYTTÅRSAFTEN! :)

Anonymous said...

Jeg savner deg allerede.

Anonymous said...

Jeg savner deg allerede.

Anonymous said...

Hahahahahahahahahahaaaa.

Karoline said...

Du må lese boken om homsene, den er good.

Ha en fin dag!

maria said...

hah, drittkundar som ymta frampå for å byta kle eller? Godt nyttår:)