Wednesday, December 10, 2008

Yeah......no.

Jeg er våken. Klokka er noen minutter over elleve. På kvelden altså. (man vet aldri med meg).

Mamma spurte om jeg skulle på skolen imorgen. Jeg sa nei. (hehehe). Så sa jeg at jeg skulle på jobb da. (som er klokka fem (på dagen altså)). Og så sa hu at jeg skulle sette på ALARMEN. ALARM fordi jeg skal på jobb klokka FEM. FEM på DAGEN. HERREGUD.
Men det er ikke så ille lenger altså. Stod opp halv to idag. Tror problemet kan ha noe med mørket å gjøre. Og facebook. Selvfølgelig - blame it on facebook.

Denne lua er til Charlotte. SER DU DET HER, CHARLOTTE? IT'S FOR YOU!!!!!!!!!! (håper du leser det her, for ellers ere jævla flaut..........)

11 comments:

Anonymous said...

SÅåå fin lue da!
Vi sees på jobberten i morgen, hihihihih:))))))))))))))))

Anonymous said...

og du sier at du ikke er mye på facebook!!!!!
hater deg for at du er så flink å strikke:)))))

Linnéa said...

NOrskt mønster? Er DET lov a?
Jeg vil også ha...

Jeanette said...

Her kan vi strikke, hæ?

Anonymous said...

Åååh! Nüdelich!

Anonymous said...

Arma, selvfølgelig leser jeg dette! Selv om jeg er i en boble og ikke har lest en eneste nyhet siden sist jeg var hjemme, er jeg alltid inne på din blogg :) Og lua; <3

Mary Lou said...

Å! Møkkfin lue. Nå skal jeg også prøve meg på noe mønstergreier. Det blir... spennende.

Anonymous said...

Åh den lua var fin. Får jeg også sånn?:)

Julie said...

hvor mange selbuluer harru strikka siden torsdag, om jeg tør spørre?

Emely said...

skulle ønske jeg kunne strikke:(

maria said...

Kan du produsera sånne for Vero Moda? PLZ!