Friday, December 12, 2008

Godteri sier mer enn tusen ord

HAH, endelig noe å blogge om. Min daglige tur ut til postkassen endte noe mer heldig enn det pleier (regninger, europrisreklamer osv.....). Det lå et stappfullt brev oppi der. Jeg skreik

LINNÉA

Endelig. Der var "brevet". Med godteri. Og selvfølgelig en instruksjon over hvordan jeg skal spise det.

Glemte å skrive at her om dagen så fikk jeg KINDEREGG FRA PERU av Mari!!!!!!!! De er for lengst borte........



Lurer på om jeg skal strikke litt utover vinteren og sende til heldige personer. Håhå. Klarer vel å presse det nedi en sånn liten konvolutt.

6 comments:

Anonymous said...

hah , så søtt :) Det går an å kjøpe sånn boblekonvolutt óg, plass til litt mer, og mottakeren (eller du selv) får litt ekstra moro med å sprekke boblene

Linnéa said...

Åh, jeg er så SNILL (L)

Anonymous said...

Ja, det er du Linnéa! HELT imponert :)

Julie said...

åh de så gode ut.. har du lagd dem selv linnéa?

Linnéa said...

Nei! det er Londongodteri!

Hvorfor kommenterer ingen da???? Faen altså..

Anonymous said...

Nåååååh! Trodde ikke du var så snill Linnéa! :D Når får jeg pakke? hm...