Sunday, December 07, 2008

Standard søndag

KJÆRE MEDMENNESKER
KJÆRE LESERE
KJÆRE ALLE-SOM-GIDDER-Å-FØLGE-MED-PÅ-EN-SVÆRT-UINTERESSANT-BLOGG-MEDMENNESKE-LESER.

Jeg vet jeg har nevnt dette før. Det er ikke engang lenge siden. MEN. Et gigantisk men.


MEN (et stort et)

Døgnrytmen min.

Jeg MÅ nevne den. DEN ER HELT JÆVLI. Det går ikke an å beskrive det. Jeg våknet idag. Av meg selv, ingen som sendte melding, ringte, ropte at det var mat, no NOTHING. Jeg våknet av SOLNEDGANGEN. Bare for å poengtere

solNEDGANGEN.

Klokka er 02:08 nå og jeg har sett tretten sex og singelliv-episoder idag. Jeg ser ut som en avdanket Britney Spears på sitt verste, anno 2005. Det gjør fysisk VONDT i ræva fordi jeg ikke har stått oppreist mer enn ca syv minutter idag.
De eneste grunnene til at jeg stod opp var:
1. Do
2. Mat

Meget primitivt.

Og det som imponerer meg mest av alt er
damdiridamdam
strikkingen.

Jeg strikker. Masse. Et produkt av the fact at jeg ikke har noe liv. Jo, jeg har liv, jeg bare prioriterer strikkingen. Og det som er morsomt er jo at jeg ikke går ut av huset nok til å bruke luene jeg strikker. Ah, sweet irony.

Her kunne jeg puttet inn bilde(r) av produktene mine. MEN siden ca alt er gaver, så må jeg vente med det. PLUSS at jeg kom på at det kanskje ikke bryr dere det minste grann. Men vent, sant det, jeg bestemmer hva jeg legger ut.

Mye tekst til at det er natt til mandag. Can't help it. Jeg lurer på om hvis jeg fucker døgnet mitt NOK opp, så blir det til slutt bra igjen?

16 comments:

Anonymous said...

Det er så lett å fucke opp døgnrytmen og så vanskelig å komme i orden igjen.

Da er det greit å ha blogger å lese mens jeg venter på at Jon Blund skal finne meg, eller at jeg kan stå opp og gå på jobb.

Jeanette said...

Det skulle man tro. Hvis du får fucket den helt rundt så blir det vel rett.

Julie said...

hahaha.. kan du ikke bare forksyve den mer og mer? til slutt våkner du opp til rett tid igjen vettu! Nå har du kommet halvveis nesten, så bare fortsett

Anonymous said...

men strikking er jo fint da, i det minste. Jeg er enig med de andre, hvis du bare fortsetter litt, så kanskje du havner i rett spor igjen :d

Nugget said...

two wrongs dont make a right but three left do.. eller noe sånnt! du må gjerne sende noen strikkeprodukter min vei lism.

Ragnhild said...

du da. snart skal jeg komme og fikse opp i døgnrytmen din.

Anonymous said...

JEG STRIKKA EN LUE DEN KVELDEN JEG KOM HJEM FRA DEG!
Jeg følte bare for å rope dette ut. JEG - STRIKKA!

Seth Cohen said...

som legen i fight club sier. Tren mer. la meg forslår trening i den populære aktiviteten seksuellomgang. Da blir man utslitt, sover bedre og et ett med samfunnet. haha. uff, for et dårlig tips. vi skylder på snus. snus og for lite søvn selv.

Anonymous said...

HAHAHAHA TENK NÅR JEG KOMMER HJEM DA!!!!!

Jon said...

åh, jegs elsker den personen du har blitt! ALDRI REIS DEG OPP. Jeg vil at du skal bli en sånn dame som gror fast i sofaen. KB's hotteste freakshow<3

Jon said...

JA! Men det går over til i morgen regner jeg med

Jon said...

...........du mente ikke hiv-positiv? ok nå har jeg tre kommentarer på rad, falut.

Bare Hanne said...

Du er fåkket! sant det. Jeg derimot, er tidlig opppe, det liker vi! Du kommenterer på face sent, jeg kommenterer tidlig. Du sover, jeg """"""""""leser""""""""""".

Happy life!

Anonymous said...

Armavennen!

Huskhusk:
Juleavslutning på filmklubben i morgen kveld ;)

Kos deg i vinterværet!

I E

Magdalena Krupa said...

I feel you girl. I can stay awake whole night these days. Itttt sucks

Anonymous said...

I E - hemmelig elsker?

Men uansett, våken eller?