Tuesday, December 02, 2008

Status: viklet inn i garn.

Det måtte komme. Det var meldt. En dag ville Europris finne på å ikke bare produsere, men også SELGE, en oppblåsbar SNØMANN. Som er FIRE meter høy.



Jeg tok meg bryet med å illustrere med en lekker paint-tegning hvordan min reaksjon ville vært.



Se for dere reklamen:
...fikk mer til overs så jeg kjøpte meg en oppblåsbar snømann på fire meter til bare syvnittini!

Og noen andre tanker jeg har om dette
a) HVOR skulle den stått? I hagen? Den ville blåst vekk.
b) Hvordan har man blåst den opp?
c) Hvorfor lager man ikke bare en SNØmann?
d) Hvorfor har de ikke produsert en snømann i en litt mer praktisk størrelse?

Ja. Dett var dett.

22 comments:

the actor said...

Så GENIALT!
Bare litt kjipt om noen kommer og stikker høl på den, da..
Men da kan du si den har smelta!

...Sa kjerringa og mjølka geitane sine for å spe på for kua!

Jeanette said...

Jeg lurer på hvor mye penger vanlige folk regner med å bruke når de drar til europris. «Jeg skulle på europris og kjøpe bokbind til 10 kroner. Fikk mer til overs så jeg kjøpte en båt til mannen min for bare 13000. Fikk mer til overs så jeg kjøpte flytevester til hele familien for kun 399 per stykk.» Det henger jo ikke på greip.

Mary Lou said...

Jeg liker headeren din! :D

Anonymous said...

Åå, en slik en ønsker jeg meg til jul! hint, hint..

Linnéa said...

Jævlig dyrt var det også

Anonymous said...

hahaha. Hadde den vært 1meter, så hadde det kanskje vært moro, men 4? Haha, kan jo ha den i stua, ehh

Anonymous said...

Ikke mobb. Jeg har en sånn på den 11kvm store hybelen min.

Karoline said...

Haha,fantastisk.

Jon said...

Lurer på om den har kjønnsorgan

Anonymous said...

Den arma ser ut som et kjønnsorgan. Tenk å ha et kjønnsorgan på 4 meter stående ute i hagen. Æsj.

Julie said...

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAH

NEEEIII så teit

Nugget said...

vel, her i bergen snør det gjerne ikke så mye så jeg kunne tenkt meg den for å få riktig jul/vinterstemning. vindproblemet hadde jeg løst ved å sette halsbånd på den og binde den fast i en stople jeg har på terassen. på riktig stormfulle dager vil jeg legge den på gulvet i stuen. tror du den tåler vekten av en gjenomsnittlig jente? den kunne jo også evt blitt et festlig tema i et basseng i syden til sommereren.

Anonymous said...

Haha, det der har ikke jeg fått med meg at de har begynt å selge, sykt da! :p

Emely said...

Snømenn pleier å være søte, men når de er fire meter høye og laget av illeluktende plass er de bare skumle og slettes ikke søte. Ikke litt engang!

Jon said...

Jeg praktiserer polygami, så jeg har flere koner/ektemenn. Very nice!

Anonymous said...

Haha! Tragisk igrunn...

T said...

Hahah! :D

Snømann for late folk, i hvertfall!

Anonymous said...

loller av deg!

Bare Hanne said...

PS. Den nye headeren er drit kul!!!!

Anonymous said...

Arma er kul.

Anonymous said...

Og du sier jeg er dårlig til å tegne på paint? what?

Anonymous said...

Jeg kjenner noen som har en sånnen, men den virker ikke såå stor da man ser den i virkeligheten, men stor er den!