Saturday, December 06, 2008

droemmetydning

Jeg lever. På TROSS AV at jeg ikke har skrevet blogg siden tirsdag, på TROSS AV at jeg ikke har vært på facebook siden torsdag. TORSDAG. Idag er det LØRDAG. Teknisk sett SØNDAG. Det er altså TORSDAG, FREDAG, LØRDAG. SØNDAG.

I det siste har jeg drømt mye rart. Nora kunne hjelpe meg med å tyde disse drømmene ved å foreslå at jeg tok en tur innom droemmetydning dott cåmm. Hvis du trykker på symboler der, kan du lære masse nyttig om drømmer:)

Dette er noen av symbolene som dukker stadig opp i mine drømmer.

Dampveivalser - Bruker du en slik maskin vil du få suksess. Blir du overkjørt av en, er det noen som motarbeider deg i det skjulte.

Eikenøtt - En eikenøtt symboliserer hell.

Lompe - Spiser du lompe, lefse eller flatbrød vil du gjøre det bra. Lager du en av disse tingene vil du få et mer aktivt sosialt liv.

Menstruasjon - Drømmer om dette kan symbolisere regelmessige hendelser i livet.

Nedløpsrør - Det er noe du bør unngå å gjøre, eller noen du må slutte å omgås.

Meieri - Eier du et meieri vil du bli lykkelig. Ellers kan et meieri symbolisere at du tidligere var for svak ovenfor andre.

Bordell - Et bordell symboliserer alltid forandringer til det bedre i hjemmet.

Hemorroider - Drømmer du om dette bør du vurdere å oppsøke en lege.


Innholdsfortegnelse - En innholdsfortegnelse betyr at forholdet til det motsatte kjønn vil bedre seg.


Minner meg litt om en sånn oppgave vi fikk i fransken der hvor vi skulle sette sammen det franske sammen med norske oversettninger. Sånne med sånne streker mellom veitu? Bare at det er INGENTING her som stemmer. Og HVEM drømmer om...MEIERI?

BTW: Kongsberg ble sammenliknet med Karasjok igår:):))))))))))))))))))))))) Pga SNØMENGDEN. Kongsberg ligger SØR for OSLO. Karasjok ligger nord for.....ALT. See my point?

BTW2: Eveline er full, hihihihi

7 comments:

Espen said...

Jeg drømmer da om Tine stadig vekk, men ikke om meiereiet Tine. Er det nærme nok?

K-town (altså KKKKongsberg, ikke KKKKarasjokk) ruler. har du sett hvor tåkete det har vært rundt Skavanger-området enkelte dager, Arma? Det må være noe hasjrøyk eller noe...

Anonymous said...

Jeg ler så jævlig. Enda.

Anonymous said...

arma, da

Emely said...

og HVEM drømmer om...Innholdsfortegnelse?!

Anonymous said...

Oioioioi det var masse snø! Du drømmer rart forresten. Eller morsomt egentlig..?

Anonymous said...

åh så fint med masse snø :)

Anonymous said...

I wish not acquiesce in on it. I over nice post. Expressly the title-deed attracted me to review the intact story.