Monday, December 01, 2008

A better way to do the things we do

Igår.

23:00
Gahhh, jeg bør vel legge meg

23:30
Facebook

00:00
...facebook

00:30
Dusj

00:49
...gahhhhhhh, legge meg nå

00:51
Hm. Kanskje jeg kan se en episode av sex og singelliv

02:03
Særr...bare én til!

02:54
Nei, nå må jeg legge meg.

03:15
Lalalala, jøss, så rare gardiner jeg egentlig har.

03:33
zzzzzzzzzzzz

04:27
...gahhhhhhhhhhh..........hvor er jeg?

04:27:03
zzzzzzzzzzzzzzzzz

08:00
ARMA, DET ER FROKOST (mamma)

08:08
STÅ OPP DA (mamma igjen)

08:15
SERIØST. GET UP.

08:37
Ferdig med frokost. Skal bare legge meg liiiiiiiiiiitt til.

14:22
FAENHOREHÆLVETTEDRITTFITTEMØKK

Døgnrytmen min er på en liten snurr. What to do. Tror ikke det ble så mye bedre etter dagen idag. Og det nærmeste jeg har kjent frisk luft var da jeg kasta en epleskrott ut av vinduet for å slippe å kaste den i søpla.

14 comments:

Jeanette said...

Hehehe, sånn har jeg hatt det i tre uker, men det gjorde ikke noe for jeg skulle ingenting. Før i dag. Eksamen kl. 9 - det var plutselig umenneskelig tidlig.

Anonymous said...

haha , stakkars :o Jeg har hatt det sånn noen ganger jeg også

Anonymous said...

kjenner meg så ALTFOR godt igjen!

har forresten adventskalender på bloggen hvis du vil være med!:)

Anonymous said...

hahaha veite. jeg spør alltid om to. også blir jeg skikkelig sur om jeg bare får en

Nugget said...

skal bare ditt skal bare datt, såååå skal jeg legge meg. men ditt og datt tar ofte merkelig lang tid :P

Anonymous said...

Lalalala, jøss, så rare gardiner jeg egentlig har.

hahaha!

Anonymous said...

hahahaha

Jon said...

Åh, jeg liker din nye look, holdtpååsi.

Vi har jo sett hverandres underliv da?! Husker du ikke den kvelden du var drita, så chatta vi på web cam? Oh, yes we did!

Anonymous said...

Digger den nye headern!!

Bare Hanne said...

Hahaha! Og duh, elzker den nye headeren!

Bare Hanne said...

SERIØST?
Kan du spise juleyoghurt fra Tine, men spy av RISBOLLER?

Anonymous said...

du ER ikke alene!

the actor said...

AKKURAT sånn var min natt også!
Og jeg fikk heller ikke sove før halv fem!!!
Bare bytt ut sex og singelliv med Linn Skåber og Hjerte til Hjerte!
Og bortsett fra at jeg hadde min første universitetseksamen, og måtte opp klokka sju! Gaaaaah!

Anonymous said...

hahaha kjenner meg igjen :)