Sunday, December 14, 2008

Marry me.

Det skjer SJOKKERENDE nok ikke så mye i mitt liv

UTENOM

Hah. Låret mitt. Har fått en hevelse-sak-infeksjon-ting-aktig-greie på låret. Det var litt rødt på torsdag kveld, vondere på fredag, VERST på lørdag, BLÅTT idag. Lovely.
Men det er bedre nå assa............

Forresten kommer folk hjem til jul nå, håhåhåhåhåh. KANSKJE JEG FÅR ET LIV NÅ HIHIHIHIH. Lurer på åssen det er. Nå f.eks. skal jeg finne på noe med noen. Altså...MENNESKER. M E N N E S K E R. IKKE strikkepinner!!!!! IKKE sex&singelliv! IKKE facebook/msn/meldinger. Ekte kontakt.

Forresten, hehe, jamba har kommet med mange UUUUUIRRITERENDE reklamer nå til jul. Det er schempegøy å se femhundretusen av dem hver dag:) Etter at jeg ble atten trenger jeg ikke lenger tillatelse fra mine foreldre for å bestille MASSE tjenester fra dem:):))))))))))))))))))) for bare TRÆDVE kroner i uka.

Forresten igjen. Jeg har jo lånt bok fra biblioteket. Buzz Aldrin. Ja, vaffal. Noen har retta opp feilene (som jeg ikke visste var feil) i boka. Sjekk her. Det er litt koslig egentlig.

11 comments:

Linnéa said...

FÅ SE LÅRET!!!

Jeanette said...

Det var jo snilt gjort.

Anonymous said...

Ååh! Buzz Aldrin er en herlig bok!

Kamilla said...

Buzz jungle par10 som i sæ. Ka ti ska du komma på mzn t d ÆKTE liv då?

*Ida* said...

uh. sånn feil hadde ikke jeg lagt merke til heller. blir godt å komme heim igjen.

Ragnhild said...

Eller BUSS Aldrin som jeg pleier å kalle'n

Nugget said...

jambareklamer pluss lignende=provoserende hat følelse

Jon said...

litt voldtekt må man ha

Anonymous said...

Snilt å rette på feilene da ;p

Anonymous said...

Jeg elsker når folk skriver i bøker fra biblioteket. Det er minst like spennende som boka i seg selv.

Hillan-Pillan said...

norsklæreren min på vgs pleide å rette norskaboka...