Wednesday, December 17, 2008

Julegave fra Ameriiiikaaaaaa

Jeg fikk SJOKK da jeg så Toro idag. SELV om jeg visste han skulle komme. Vi dro på café(er) og jeg fikk julegave. HEHEHE, åpna den idag, jeg, siden jeg ikke feirer jul, hehehehe.


Original Video - More videos at TinyPic

Fikk også en rimliiiig tøff pysjamas. Spongebob squarepants. Love you.

Forresten. Jentar og eventuelle metal-gutar som lurer på hvordan man får langt hår... Til alle dere som spør om jeg har fått extensions. Til menneskene som ser på meg med et overrasket blikk når jeg slipper løs villdyret (også kalt "håret mitt") og sier "GIIIIIIID, SÅ LANGT HÅR DU HAR FÅTT!"


Gjør som meg.


En av de raskeste, NATURLIGE måtene å få langt hår på er rett og slett...........





IKKE KLIPP DET.

It's not magic.

Altså. Håret mitt er kanskje ikke fint. Tuppene kjennes kanskje ut som stålull og ja, det har gjennomgått en identitetskrise, men det er iallefall langt.

16 comments:

toro said...

var jo flott å se deg igjen da
orlando.

ellers så må jeg si jeg gleder meg til å se et outfit bilde!

kosikos fra toro

Linnéa said...

zooooooooooomg så fiiiiiiiin. bare at det ikke smaker noe godt da.

Anonymous said...

Prøv å kjenne litt på tuppane mine, så kjem dine eigne til å framstå som den mjukaste silkekjole.

Anonymous said...

Var det et hint til meg, i og med at jeg kommenterer håret ditt HVER gang jeg ser deg?:) og ja, jeg elsker det lange, glansfulle, fine, glatte håret ditt<3

Anonymous said...

Så fin eeeelg(?) da!!!
Nå kommer jeg ut i butikken igjen, siden jeg har vært inne på kontoret og sjekka blogg1 din slik du ba meg om:)

Stemmer forresten for et gult antrekk på jobb i morgen:)))))

Ragnhild said...

jeg skal også ikkeklippemegpådritlenge

Anonymous said...

Okei, den var fantastisk.

Nina said...

SJUKT fin!

Anonymous said...

Jeg har tagga deg, mohahahahah, bare fordi jeg vet du elsker det!

Anonymous said...

Få se bilde av det fæææntestikke stålullet ditt da!

Anonymous said...

hahaha

Julie said...

hahahaahahah jæævli bra gave

Emely said...

registerer at du postet innlegget 14:29. 14:29! Frisk døgnrytme igjen Arma?

Anonymous said...

Ameeeeerikaaa!

Nugget said...

spongebob er kongen.

Anonymous said...

Ta bilde med pysjamasen? ;) Tipper du er HOT med den på