Sunday, November 30, 2008

So 80s på Vh1. Kunne ikke vært mer 80-talls enn det de spiller nå, nemlig Human League.



Jeg sitter på loftet. Det har blitt koslig her. Igår hang Nora og jeg opp masse kort på veggen. Målet er å dekke hele veggen, så er bare å sende kort! (jeg hakke tenkt til å legge ut adressa her. Liker ikke helt..................uventet besøk, folk som står uttafor huset osv... heh)



Har også hengt opp en mini-discokule i lampa. Groovy. Snurrer litt på den, så blire party her. Har også tatt frem kuklokka mi. Den har bare den værste morralyden ever. GAHHHHH, det var bare i en kort periode jeg orket å våkne til dyrelyder.
Og så har jeg en pitteliten sofa med to lys på. Den er så søt.





Skal jeg kanskje innrede rommet ditt? ehhehehehehehehe

7 comments:

Espen said...

HAHAHA! Så kul klokke, og så KUL SOFA! JEG ELSKER DEN! :D

Anonymous said...

åh, det var fint med kortene på veggen!:)

Linnéa said...

Jaja, du finner frem kuklokka mens resten av norge finner frem nissene :) Love it.

VIGGO said...

SINNSYKT store telys du satt i sofaen din a!

Mary Lou said...

Den soffan der likte jeg altså! Gleder meg til å komme å se til helga:D hoihihiihi

Nugget said...

GJERNE. hvis du kommer deg frem blant alle klærene som ligger strødd. jeg har nesten lik klokke, bare med spongebob. og den funker ikke, men hey, det viktigste er at den er fresh.

Anonymous said...

Haha. Elskar VH1. +VH1 Classic. På ungdomsskulen (i min metalperiode) sat eg alltid og såg på det, fordi det alltid var enorm puddelfaktor der:D