Wednesday, November 19, 2008

Welcome back

Jeg er SJOKKERT. SJOKKERT over at ingen lurer på hvor jeg har blitt av :(:(

Faktisk så er det en UKE siden jeg blogga sist. Utrolig. Det kan skyldes diverse grunner
- torsdag: bursdag
- fredag, lørdag, søndag: Skjeberg fhs, hos Eveline
- mandag: pcen DØR. (den er nesten i orden nå, men jeg mangler """"domene""""". Hva er det? Og hvorfor er det viktig? Og HVORFOR må jeg tilbake med pcen imorra?)
- tirsdag: jeg strikker til jeg får senebetennelse.


Men jeg er sånn ca tilbake nå. Ett år eldre, en pinlig taxitur klokere, en selvstrikket hals og snart en lue rikere, ferdig med Kurt som blir grusom og med 153 tilbakelagte sider i den nye boka jeg leser.

Uka i mobilbilder

Presser ned fem kilo fruktsalat fra min nye kopp. Den er stor. Badekar, anyone?

Fant en rimlig revolusjonerende nyhet i Teknisk Ukeblad.

Fikk hjertekjeks til bursdagen min av Ida

Eveline og Rikke sitter og strikker seg til senebetennelse på rommet til Ev.

10 comments:

Anonymous said...

strikking er kos:) Jeg har bare strikket pannebånd, og et par sokker. Men målet mitt for vinteren er å strikke en bukse :D

Jeanette said...

Da har jo du hatt mye å gjørr da, Terkel, ehm, jeg mener Arma.

Anonymous said...

(L)(L)

Nugget said...

jag har lurt på hvor du har vært! men jeg tenkte kanskje det hadde gått skikkelig ille på rollerbladsene så jeg turte ikke helt å spørre.

Anonymous said...

Jeg har savnet bloggen din! Men jeg ser deg jo i virkeligheten og det er jo faktisk hakket bedre, derfor klager jeg ikke :)

heidi said...

skulle ønske jeg gadd å strikke.. og ingen vil lære meg det fordi jeg er venstrehendt og for meg blir det vanskelig å srtikke høyrehendt kan du jo fårstå. savnarei pittelitt!

Linnéa said...

Hjertekjeks? Ikke særlig pene, altså.
JO, jeg tenkte å skrive "HVOR FAEN ER DU" - men tenkte å være hard to get :)

Anonymous said...

oi. jeg har faktisk et ganske koselig rom.

Ragnhild said...

åååaekezsgrjl herregud, nå gleder jeg meg til å komme heim

Anonymous said...

Eg har sakna deg, men du vert so galen når du får for mykje oppmerksamheiiiiit. For du e jo heit frao før av!