Wednesday, November 12, 2008

I'm special.

Jeg lever. Jeg gjør virkelig det. På tross av sko med hjul.
For å være helt ærlig så har jeg ikke gått på dem siden forrige gang jeg blogga. Da tryna jeg nemlig så det sang. Da datt jeg sånn halvveis på et bord og en stol og ganske helveis på gulvet. Men jo mindre jeg øver, jo morsommere blir det for dere å se det på video etterhvert.
Imorgen vurderer jeg faktisk å ha de med meg på jobben. Det er jo tross alt en..........helt.........vanlig dag. Og da må jeg vel få lov til å ha det litt gøy.

Okei, jeg har tatt meg friheten til å tegne et oversiktskart. For hvis jeg står på skøyter imorgen og tar rennafart fra Vero Moda, så kommer jeg mest trolig til å havne utenfor butikken. Jeg har nemlig ikke lært meg å bremse enda. På venstre side er butikken """"""min""""". Og på andre sida er Boys of Europe. (de får uventet besøk imorgen)
















Så da har jeg tegnet visse hindere (bord). Og det kommer kanskje til å være mennesker i butikken som jeg kan kjøre på. I det hele tatt - this is gonna be fun.

Og nå leser jeg Kurt blir grusom. Hahahahhdsadsjalkdkas. Ere mulig. Barnebok og jeg elsker det.
Her er en smakebit.

12 comments:

Anonymous said...

kurt <3

Ragnhild said...

Jeg vil se deg på de rulleskøytene

Anonymous said...

peniser er fine uansett hva de er tegnet som. båt til og med

supermassive black hole er fint, sossejenter som ikke kan danse som går danselinja på vgs som danser til den er ikke fint

Anonymous said...

Ååå, husker jeg leste om kurt på barneskolen, jeg diggan!
Jeg gleder meg virkelig til å jobbe i morgen...

Nina said...

Haha.. Jeg vil se deg stå på rulleskøyter! NÅ:D

Kamilla said...

Jeg vil IKKE se deg på skøyter. Hva med skateboard?:D:D:D

Espen said...

Julie Aida, hvor i all verden kommer peniser inn i bildet? Haha

Kurt blir grusom har jeg ikke lest... arrester meg umiddelbart, men er det den barneboka Erlend Loe har skrivi eller noe?

Haha, ser det for meg, Arma. Du kommer skliende inn og "Jeg skulle bare sjekke at... eh... det lysrøret her inne funka fordi det blinker og det irriterer oss på andre sida noe så jæææævlig"

Anonymous said...

GRATULERER MED DAGEN<3

Linnéa said...

GRATULERER MED DAGEN. Igjen.

Anonymous said...

GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN
GRATTIS MED DAGEN

TIPPER du er lei deg for at jeg ikke har nummeret ditt!

Mammabenti said...

haha kan blir morro å se deg på rulleskøyter:P

KamillaK said...

Sjanse for at du kan filme at du står på de rulleskøytene eller? :D