Thursday, November 20, 2008

í mesta lagi

JEG KANKE TRO DET!!!!!!!!!!!!


Charlotte har vært i Sør-Afrika i noen uker nå og kom hjem ikveld.
Og hva hadde hu med seg tilbake?






KINDEREGG!!!!!!!!!!! SÅNN SOM JEG ELSKER/VIL GIFTE MEG MED.


Jeg hadde ikke forventa noe som helst, og så kommer a hjem med.....kinder joy.

Forøvrig har jeg hatt en svært effektiv dag. Med støvsuging, rydding, bretting og litt annet snacks. FRIVILLIG, det må jeg legge til. Og istad var det ei jente som gikk og sang på gata. Rimlig høyt også. Jeg er ganske sikker på at hu visste at jeg gikk bak henne. Det gjorde ingenting at hu sang, for det var ganske fint.


ÅÅÅÅÅÅ, noe jeg har glemt å nevne her er verdens værste hendelse. Gina og jeg skulle levere pengene fra jobben i nattsafen. Så står det en...beruset mann i minibanken rett ved siden av.


Mann: Kan dere gjøre meg en tjeneste?
Arma: ...........................hva da?
Så begynner mannen å fikle med buksa for å ta den AV SEG. FY FAEN. Da tok vi rennafart, for å si det sånn.
Avslutningsvis (love that word) ta jeg med dette fra boka mi.

11 comments:

Anonymous said...

eg elskar deg

Espen said...

Hæ? Av seg buksa!? Æsj, kvalme faen!

Linnéa said...

GARANTERT musikklinjeelev. Hater musikklinjeelever. Det er ikke bare å synge høyt når man vil.

Hahaha, lommemannen.

Anonymous said...

wow , det egget så godt ut ..

Nugget said...

akk, smerteangrep fra det faktum at jeg aldri kommer til å få smakt et slikt kinderegg. du lodder det ikke ut? ;)

Julie said...

æææææææææææææææææææææææææææææææææææ - æææææææææææææææææææææææææææææææææææ - ææææææææsj

det vakke vaktmestern a? hahhahahha

Anonymous said...

For en utrolig omtenksom og vakker venninne du har! Kunne ønske jeg hadde ei så real venninne...

Jon said...

Skulle akkurat til å si det samme som Linnéa. Det kryr av dem i Molde.

Kanskje mannen bare hadde en vanskelig rødvinsflekk på underbuksa? Ikke døm!

(bitch, siden du svikter meg)

Anonymous said...

Fin blogg :-)

Jeanette said...

Han skulle vel bare spørre hva du syns om den nye underbuksa hans. Ekkelt nok når jeg tenker meg om...

Anonymous said...

Det stemmer nok at vi musikklineelevar ofte syng høgt på gata. Iallfall eg.