Saturday, November 01, 2008

Siden sist har jeg lest i Våre venner kinesarane av Are Kalvø (<333333333). Are (vi er på fornavn) hyller kinesarane i Noreg. Han skal spise på kinarestaurant i alle Norges kommuner som kan by på en kinarestaurant (158 kommuner kan det, hvis du lurte). Veldig lærerik bok. Masse fine bilder og sånn.


Siden sist har jeg både sett, prata med og hørt Knut Nærum. Kjøpte bok av han og han hilste til meg på en av de første sidene. Det synes jeg var ganske hyggelig. Jeg kunne fortelle han at jeg hadde sett han på Hove, med sekk...og at han gikk fort. Han sa at han gikk fort for å unngå å måtte prate med noen. Dette går under kategorien "take a hint".


Og nå så jeg på God kveld Norge. Som forøvrig mangler et komma. Det heter jo egentlig God kveld,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Norge. Jesus, folk (spesielt nasjonale tv-kanaler) er nødt til å lære seg korrekt tegnsetting. Jo, jeg ser jo på God kveld,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Norge to ganger i året eller noe, men HVER GANG (de to gangene) jeg ser på, så er hu derre Minken ettellerannet der. Hu der fra Hotel Cæsar. Og hu er alltid kledd i badedrakt. Og er alltid i syden. Og er "veldig lykkelig på tross av en vanskelig tid".

Ha en god kveld. Og en god søndag. Jeg skal på filmklubben imorgen og se en tysk krimfilm fra 1946.
Ga jeg nettopp inntrykk av at jeg er en veldig interessant person?
Not true.

8 comments:

Espen said...

Minken Fossheim?

Anonymous said...

ååhh du er så morsom arma. jeg DØØR. love it.<3

Jeanette said...

Hver gang jeg ser på God kveld, (!) Norge, så er Idol Tone der. Hun har tøffe tider hun og påstår hun.

Nugget said...

hver gang jeg ser på god kveld,,,,,norge er marianne aulie der. det liker ikke jeg.

Nina said...

Are <3

God kveld,,,,,Norge er kjedelig!!! Når jeg ser på det så er alltid Idol-Tone eller Idol-Alejandro der! care...


Jaja!! Ha en fin søndag :D

heidi said...

jeg ser ikke på god kveld, norge. jeg vil ha alle t-skjortene til knut nærum! hvilken bok kjøpte du?

Kamilla said...

Du overraska meg nå, jeg har ALDRI tenkt på det der. DU er min venn, kinesar!

Gøril - Har fotokonkurranse said...

Are er fukin' genial.
Jeg bor i Os, du veit - der ordføraren utan hake som har mista heile økonomien vår i dass bur.