Sunday, November 02, 2008

Gebursdag


Okei. Hør her. Her er planen.

...hva er det jeg skriver? Det finnes ingen plan. Det er ingenting. Eller jo. Det er vel kanskje et NB!

NB!
Nei. Passa dårlig. Kanskje et obs. Eller et ps. Eller en btw. Eller kanskje bare anyroad. Faenhore, for første gang i historien så passa det ikke å si anyroad.

Jaokei, sammmmma det. Det jeg vil si nå sier jeg bare en gang. Listen carefully, I will say this only once (Ah, Allo Allo<333). Jeg har bursdag snart. 13. november. As we speak (blog), så fjerner jeg datoen fra Facebook. Jeg skal ha en burdag som ingen vet om. Ingen, eller svært få, gratulasjoner. Kanskje fra mamma og pappa hvis de husker det, men forhåpentligvis ingen andre.

Dette kan høres emo ut, so LOOK AWAY:
Bursdagen min betyr svært lite når ikke alle vennene mine er her :(((((((((((((((((((( BUHU
Pluss at jeg ikke gidder å si "åh, tusen takk, hehehehehehe" til tusenvis av folk på facebook. Og GUD, hvorfor finnes det en burdagssang?
Gratuleeeeeeeeee reeeeeeeeer, kjære aaaaaaarm aaaa. (bare prøv å syng det)

Så jeg kommer kanskje ganske rimelig sikkert muligens til å skrive et blogginnlegg på bursdagen min. Eller det som jeg kommer til å omtale som "den-vanlige-dagen-som-ikke-er-spesiell-og-det- skjedde-ikke-noe-spesielt-for-nitten-år-siden".
Jeg lurer på om jeg skal lansere min superidé den dagen, for å trekke oppmerksomheten vekk. Ja, det finnes en superidé, men jeg skal la den godgjøre seg litt før jeg lanserer den. Anyroad, nå vet dere når "den-vanlige-dagen-som-ikke-er-spesiell-og-det-skjedde-ikke-noe-spesielt-for-nitten-år-siden" er. And....

BAM!

Du husker det ikke.
(ikke scroll opp og les det igjen og så ikke les BAM! du husker det ikke, for da husker du det)

10 comments:

Anonymous said...

wow, nå blei jeg forvirra :o

Linnéa said...

Du veit jeg glemmer det uansett

Anonymous said...

Eh. Gratulerer med dagen!

Anonymous said...

du kan jo feire med meg på fredag, lørdag og søndag.
og, jeg glemmer det ikke.

Jon said...

Det viktigste i hele verden er at en bursdag IKKE begynner kl 00.00/24.00, MEN når man står opp neste dag. Jeg hater å få gratulasjoner vde midnatt. Det er FEEEEEEEEEEIL :):):):):)

Nina said...

Jeg er seriøst syk på datoer. Sorry, jeg kommer til å huske det!


:)

Anonymous said...

tror ikke noen huske bursdagene til noen lengre. Om du fjerner den fra facebook blir du helt sikkert glemt. Det er jo ikke kjekt??!

Anonymous said...

13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november
13 november

Haha - missed me?

Anonymous said...

<3 ;)

Anonymous said...

Lurer på hvem mannen som går forbi Kongs på bildet er...