Thursday, October 30, 2008

Kakkmaddafakka

Tidligere idag var jeg usikker på hva jeg ville med bloggen. Eller hva jeg vil. Jeg blir litt sånn...paff. Det er så mange som jeg ikke vil at skal lese bloggen min, som gjør nettopp det - de leser den jævla bloggen min. Faen. Jeg kanke være naiv og tro at de eneste som leser er de som kommenterer.
Hvordan finner folk meg, de horene. Jeg som skjuler meg så godt, hehehehehehe.

Men tenkte at jeg skulle skrive om en ting jeg gjør. En ting som provoserer folk. En ting folk stiller spørsmålstegn ved. De lurer på når jeg skal slutte med det. ALDRI!
Jeg drikker vann, saft, alt ut av en kopp. I should have my own tv show!
Andre ting jeg gjør som kan provosere
- har sløyfe i håret
- går med rosa strømpebukse
- at jeg ikke skal studere
- min ekstreme """""""""""sløsing"""""""""""""" av penger
- the fact at jeg ikke aner hva jeg skal i australia
- at jeg går på tå oftere enn jeg må
- jeg har GULLnegler:)

Seriøst. I SHOULD have my own tv show.

Anyroad: På lørdag er det Knut Nærum på mølla, uuuhuhuhuhåhåhåhuuuuhuhu.
Anyroad2: Jeg skal til Skjeberg(?) (what, where?) for å besøke Eveline på hennes fhs.
Anyroad3: Se hva jeg fant i skapet hjemme.

9 comments:

Anonymous said...

microovnen til mormor heter linea <3

takk pusi!

Linnéa said...

åhåhåhåhåh. det var enda bedre en smøret du fant sist!
Men jeg har funnet en jakke da, med Linnéa på glidelås-dingsen. Må han en slik.

Nugget said...

jeg liker så godt anyroad. tar meg selv i og si det riktig titt og ofte.

Bare Hanne said...

Jeg er enig. Jeg tok affere og woups der var bloggen vekke.. :/ oh no! Kjenner jeg får litt abstinenser... :/

Bare Hanne said...

affere?
Affære?
Faen for et ord!

Jeanette said...

Hvis du spør, så tror jeg sjangsene er gode for at du får ditt eget tvshow!

Anonymous said...

Er jo det jeg sier. Talkshow med deg selv som gjest hver gang! perfekt lørdagsunderholdning.

heidi said...

kjøpte lipton. men det finnes bedre, bare at jeg hakke fått ut fingern for å kjøpe det enda. gidderikke. får nøye meg med hva jeg har. jeg ekke så fan av svart te.

Anonymous said...

jeg gleder meg.

p.s. neglelakken din er fin.