Sunday, November 23, 2008

På det sjette skal det skje

Bloggen min heter jo som kjent "kjekt". Så da jeg fikk et blad i posten her om dagen (som Marie hadde bestilt til meg til bursdagen min), så tenkte jeg at jeg måtte vise dere noen av disse tingene som kan være nettopp kjekke i travel hverdag.
Så er det opp til enhver å vurdere HVOR nødvendige de er.


Vi begynner da med en neglklipper MED lupe. Den er altså førtisyv cm lang. Hurra.


En TRUSEPÅTREKKER.


Dette er en slags pose som man kan tisse i. Den kan man da altså ta med seg overalt.

Et HÅNDTAK til melk og juice. Applaus.

En tallerkenholder. Gahh, jeg har brent meg endel ganger på det her, så kanskje jeg bare skal bestille.
Maisskreller. (Et modig alternativ til dette ville da vært....mais på boks?)


Twintermos! Som kan helles fra begge sider. BEGGE sider altså.

For further information go to double-u double-u double-u dot enklereliv dot no.

17 comments:

Jeanette said...

Haha! Så utrolig bra! Skulle gjerne hatt en trusepåtrekker - vet aldri når man får bruk for den!

Anonymous said...

hahaha, så kult :D

Anonymous said...

HAHAHA! Julegavetips??

Anonymous said...

Genialt! Haha :)

Anonymous said...

Vær så god:) Du kan bare lure på hvor jeg kommer til å handle julegave til deg i år;)

Anonymous said...

Pulver så urinen blir til gelé, takk <3

Linnéa said...

BEGGE SIDENE OM GANGEN, helst.

*Ida* said...

hm. maisskrelleren<3 hvorfor gjøre ting lett når du kan gjøre det komplisert???

Nugget said...

haha, lurer på hvem som kommer på sånt!

maria said...

Hahaha! Det bladet hadde dei på jobben og eg skratta godt. Trusepåtrekkeren tok kako.

Anonymous said...

Hahahhahahhahahhahah jeg dæver

Julie said...

HAHAHAHAHAHA

jeg ønsker meg den derre trusepåtrekkern til jul hahhaha

Anonymous said...

haha! Likte trusepåtrekkern, det har jeg alltid slitt med! haha!

Susanne said...

ahahahah X''D
Morsomme julegaver X D

Anonymous said...

Men døh! Serr. De første tingene må jo være GLIMMERS når du er gravid.

Ragnhild said...

kanskje det var et gravidblad, da?

the actor said...

Hahaha! Så utrolig KJEKT