Monday, November 24, 2008

Di ku

Jeg gruet meg litt til å ta alt vekk fra pcen (c-disken) og så installere alt på nytt igjen. Men etter at jeg fikk den tilbake, så har det ikke vært så ille. Det er litt digg å ha helt blanke ark. Itunes, mozilla, rainlendar, msn, diverse passord, mapper osv må organiserer. Jeg elsker å organisere. Idag har jeg også organisert litt på loftet. Nå står det lys på bordet og lys ved siden av tven. En ny film har blitt dytta inn i dvd-hylla. Den heter Superbad. Jeg vet ikke om den er super eller om den er bad, men jeg gleder meg til å se den. Tror jeg kommer til å like den.

Hanne, den lille jævelen, ga meg sånn drittutfordring. Jeg hater sånt. FAEN. Her er syv ting dere blablabla ikke visste om meg blablabla. Jeg gidder ikke sende den videre asså. Det stopper her og nå.
De som kjenner meg veit alt det her. Og er fortsatt venner med meg. (Jeg mistenker at de får utbetalt en viss sum av staten for å ta vare på meg)

- Jeg er ikke veldig ryddig person. Utenom når jeg trøtt. Hvis jeg rydder, rydder jeg på natta.
- Jeg legger meg ALDRI uten å dusje først. Hvis jeg først gjør det, så må jeg skifte sengetøy. Hvis noen setter seg i senga mi så må jeg også skifte sengetøy.
- Jeg elsker matbutikker (sånne som coop obs) og kan finne på å bruke mange tusen kroner der. Selv om jeg egentlig ikke er overbegeistret for mat.
- Jeg har vært dødsforelska i Robbie Williams og rimlig overbevist om at vi kom til å ende opp sammen.
- Jeg tror jeg liker å slappe av, helt til jeg faktisk gjør det. Da finner jeg ut at jeg hater det. Derfor har jeg gjerne masse avtaler. Og derfor kan jeg også finne på å trippelbooke meg selv.
- Mange roter seg inn på bloggen min via diverse søkemotorer. Noen av ordene folk har søkt på er "skinnkjole" og "erotisk novelle"
- Hvis potetgullet er sånn "krøllete".......LOVE.


BTW: mama og papa prøvde å nekte meg å tenne lys. HAHAHA. De tror jeg kommer til å brenne ned huset.
HVA?
JEG?
...aldri:)......................................................................


5 comments:

Anonymous said...

MOhahaha, fun facts! Din ku, føle meg truffet! Din sau!

Jeanette said...

Mmm, krøllete chips!

Linnéa said...

Trodde det var meg og robbie jeg... Husker du supreme? Den var til meg...

Anonymous said...

Skjønar akkurat kva du meiner med potetgullet. Dersom Mariell og eg kjem over ein pose Sørlandschips, brukar vi begge to å stupe over den, så ikkje den andre skal ta dei beste (mest krøllete) :D

the actor said...

Men du tente liksom ikke ett lys heller, men en liten koloni