Tuesday, November 25, 2008

"""luksus""""problem


JEG.HAR.SUKKERSJOKK. etter å ha spist en sånn gigajulenisse fra Kinder. Det svir i hele meg. LOVE it.
Bildet er forresten av sjokolade på genseren min. FATSO.

OKEI. Anyroad. Jeg skal ut og reise neste år. Yeahyeah, old news. Men nå får også dere der hjemme (hehehehehehe, programleder) sjansen til å bestemme hvor jeg skal!
Det jeg allerede har bestemt er følgende:

- (mellomlanding i Asia før jeg drar til Australia)
- Australia (ett år)
- New Zealand
- Fiji
- (mellomlanding i sør-amerika(?))
- San Francisco
- New York
- (europeisk storby før jeg drar hjem)

Væshegoo. Kom med forslag, i tillegg til de stedene mine.

20 comments:

Julie said...

Darbu, Eidsfoss og Notodden tror jeg er meget spennende steder, absolutt verdt et besøk på jordarundt-reise

Espen said...

HAHAHAHA! Ikke glem Vestfossen, Hokksund og Dombås!

Anonymous said...

DET HØRTES DIGG UT <3<3<3 seff kan man bli brent i solarium, hall-o, jeg ligger i en halvtime hver gang. om du aldri blir brent, må du ha ligget i 8min ass.

MARTEYY said...

En tur til Lunner ville vel vært på sin plass igjen!

Anonymous said...

Er det ikkje fantastisk at på Fiji heiter hovudstaden Suva og hovudflyplassen Nadi? Dei greier ikkje å laga ord på meir enn 4 bokstavar rett og slett:D

(eg <3 passport)

Linnéa said...

molde.

Christine Tallulah said...

DRAMMEN!!!!!!!!

Anonymous said...

Veit! Elskar snø:D Men i dag har det småregna litt, så eg er redd han snart fer.

Unknown said...

Genial blogg! :D

Susanne said...

Gøøy : D
Skal til Amerika på språkreise neste sommer jeg x')
Heldigvis til L.A, Long Beach 8D

Anonymous said...

åhh, reise. luckypig !

Ragnhild said...

Europeisk storby:
Praha
Budapest
Berlin
London for nte gang

Kjetil the Great said...

Jeg skal en tur til Brasil i januar, kan si fra hvordan det er der ;)

Anonymous said...

Mexico City!

Anonymous said...

SÅ KOSELIG :D men det skal du få, skal bare gjørra ferdig de andre jeg har. vedder for at du tvinger meg til å tegne peniser, men det gjør ingenting, alt for deg og penga dine (L)(L)

VIGGO said...

Bystranda i Kristiansand!

Anonymous said...

Singapore!

the actor said...

Milano, Paris og Brønnøysund (fordi alle prater om det)!

*Ida* said...

Jeg er forlova med en fyr fra fiji visstnok. Vi kan reise sammen dit og besøke min kommende familie!^^

SKN said...

tromsø <3