Thursday, November 27, 2008

Begynner på R og slutter på andom.

Det har gått et par dager siden jeg fikk lov til å håndtere stearinlys på egenhånd. Og GOOD NEWS, huset står fortsatt.
Og mer good news! Jeg skal ta engelsk som privatist. Det vil si at jeg har fem timer i uka på skolen. Som igjen vil si at jeg endelig kan skaffe meg en jobb til. I BARNEHAGE. Hah, jobbe med likesinnede. Nå gjenstår det bare å break the news til diverse lærere. Og foreldre. Herregud.
Snakker om foreldre. Pappa. Stakkars. En liten mann på fireogseksti år. Han fløy av sykkelen sin igår. Og da han fortalte det...jeg lo. Jeg er så innmari skadefro. Og derfor følte jeg meg kjempebra da jeg ringte han idag og han sa han måtte ta røntgen av skulderen:)

Nå ser jeg The Holiday. Igjen. Den forfølger meg. Så den først på kino med Toro, mr. Random 2006. Og så måtte jeg kjøpe dvden. Og så måtte den gå på Canal+Comedy nå. Og så spiller jo Jude Law i den. Eneste grunnen til at jeg ser den. Friends, family...han ønsker jeg meg til jul.



Hu schtøøøga kan bare ta rennafart.

Og BTW! The Hives og Cyndi Lauper har laget julesang. Den liker jeg.


Hvorfor kanke jeg løpe når Cyndi Lauper? HAHAHAHAHAHJDSADJA

9 comments:

Anonymous said...

hore

Anonymous said...

jeg så The Holiday på canal+ ikveld.
den er koselig (:

*Ida* said...

Pappa tryna på sykkel en del år tilbake sia også. Han så ikke ut i et halvt år etterpå.

Sykkel er risikosport for fedre!!

Bare Hanne said...

OMG for noen vitser du sitter klar med da :p Mohaha, tidlig på morgenkvisten.. Dvs. Jeg har vært våken siden 5:30.. Hallo?? Ja, det kan du gjerne si. Det suger. Jeg sovnet heller ikke før 1:30. Dvs at jeg er dritt trøtt. Så jeg sitter her å super te, og venter på at jeg kan dra på skolen. For en ivrig sjel jeg er. Elzzzzzzzzk på skolen lizzåm! Synes du jeg skriver svada? hæ? Kan`ke skjønne det. Ai got ju baib. ai got ju baib. tralalala.. Tror jeg stikker å hopper i senga til min kjære samboer. LoLzzzz

Anonymous said...

Koffø lagra kommentarane seg på DEN brukeren då? Hæ hæ hæ? No e eg jo fetso med blanke ark og ny bruker!

Anonymous said...

Jeg liker også den sangen! Takk for at du informerte meg om den:)

Ragnhild said...

hahahahahahha, den vitsen var jævlig morsom

maria said...

haha, eg """"elskar""" vitzane dine. :D

Anonymous said...

The holiday er så fiin.