Monday, November 03, 2008

Innlegget fra lørdag hadde ikke overskrift?

Idag så chilla jeg greit på sofaen og fant en film. Fra 1951. Den heter Royal Wedding. Fred Astaire spiller i den. Jeg er forelska - i en mann som døde i 1987. Jaja, details details.

Anyroad. Igår tenkte jeg på noe. Snart er dette skolehalvåret ferdig. Og det går alltid fortere enn siste halvår. Det er jo forsåvidt logisk, i og med at det er kortere enn det siste halvåret. Så tenkte jeg videre. Etter et kjapt overslag, så fant jeg ut at hvis man tar 52 uker delt på 2 (halvår, ikkesant), som er ca 25, som igjen ca er en måned, så kunne vi kanskje hatt skole på lørdager mot å slutte en måned tidligere. Vi har selvfølgelig bare skole på lørdager det siste halvåret.
GAHH, hvorfor er ikke JEG undervisningsminister? Trukke det er noe som heter det, but there should be one - me.

Imorgen skal jeg gjøre noe som er helt ultrautlending. Min søster og jeg skal reise - hold dere fast - til et senter som ligger ca TJUE minutter unna kongsberg for å....
Handle frukt. Det er salg.
Utlendinger. Love it.

(Jeg elsker at jeg kan tulle med utlendinger uten å vekke stere reaksjoner. Det er visse rettigheter man får når man er det selv)

7 comments:

Nugget said...

jeg liker frukt.

heidi said...

jeg tror jeg.. elsker.. bloggen din! den er så kul. du er sikkert kul også da! og frukt er kult, mest fordi at det er godt.

Espen said...

Ikke at jeg er den smarteste skjeia i skuffen (høh, skjønte du den?) men heter det ikke utdanningsminister? Som dumma Kristin Clemet var?

Nina said...

Frukt er greit, jeg er glad klementinene har kommet=) Clementiner/Klementiner.. Hmm.. Jaja.

Anonymous said...

takk, send i posten! helst brukt!


æsj faen heller julie....

Kamilla said...

Arma, les kommentarfeltet på MIN blogg, right away!

btw, 13. nov, 13. nov, 13. nov, 13. NOVEEEEMBEEEEEEEEER!!!

Anonymous said...

arma for undervisningsminister.