Tuesday, November 04, 2008

Hummer og safari

Jeg har masse å blogge om.

Nr1:
The obvious. Layouten. Headeren. Jeg er fornøyd. Jeg spør ikke om du er det. Du kan være så misfornøyd du bare vil. (For the record: jeg liker ikke makrellitomat. Men det er veldig fine bokser. Det skal de faen meg ha.)

Nr2:
Jeg fant jo makrellen i tomaten et sted. Nemlig på Coop Obs Hypermarked. Etter et besøk i butikken kan jeg konkludere med at jeg liker at det er veldig mye av noe. Det er så fint å se på. Sånn som masse makrell i tomat. Det var veldig mange tørkeruller der også, men de tok jeg ikke bilde av. Det jeg tok bilde av var meg med masse konfekt.

Nr3: jeg klarer ikke å forlate butikken helt. Må nevne de nye yoghurtene til tine. Med smak av... Ja, se selv. Ikke for å være negativ, men kan det virkelig være noe godt? Forslag til russeknute: spise alle fire smakene.


Nr4: VALGNATT. Jeg snur opp-ned på alt som er av rutiner. Nå skal jeg dusje, lese, legge meg, stå opp klokka TO og være oppe til halv syv, for så å legge meg igjen og stå opp åtte og dra på skolen.
Med andre ord...jeg er på facebook hele natta.

Nr5: Jeg liker at jeg tar bilder av morsomme ting jeg ser i/utenpå bøker. Her er det noe fra Knut Nærum sin bok - de dødes båt.


Dette var et SVÆRT kommentarvennlig innlegg synes jeg. God valgnatt. GO MCCAIN! Så kan man jo bare lure på om jeg tuller eller ei.

26 comments:

io0oi said...

svært svært skeptisk til Yoghurt med gløgg-smak.

Nugget said...

type...æsj. MEN fikk du kjøpt mye fin frukt?

Anonymous said...

Elsk på headeren!

Anonymous said...

Jeg så engang eg bok, der det sto bakpå: "Jeg har skrevet denne boken, og jeg synes den ble veldig bra" undertegnet av forfatteren.
Og yoghurten, em, ja, skeptisk

io0oi said...

hahaha. i så fall er vi to.
rot i vei.

Anonymous said...

hah, i'm loving it. obama vinner, hvis ikke vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte.

Linnéa said...

SER JO DRIIIIITGODT UT! ( du ja)

Anonymous said...

Haha. Kul layout! Dessuten håper jeg den russeknuten med youghurten ikke slepper til. Ser grusomt ut!!! ;p

Mary Lou said...

Æsj, ekkel yoghurt. Faen, Arma, jeg skulle ønske jeg hadde fått tid til å treffe deg i helga.

Anonymous said...

Hva med youghurt med marsipansmak? Det er julesmaken over alle smaker det, tenker jeg! Hvorfor har ingen tenkt på det? Ellers så koser jeg meg stort med bloggen din. Humrer og ler av dine betraktninger. Keep up the good work!

Jeanette said...
This comment has been removed by the author.
Jeanette said...

Jeg driter i om du vil vite det eller ikke; jeg syns den nye layouten er digg.

Jon said...

HYPERMARKED! Jeg liker headeren. Jeg liker også "mkrellitomat". Og konfekt.

Seffbjeff er du en av mine favoritter, du er over favoritter, du er ma familja <3

kjekt med kjekt.blogspot. kjekt å ha

Anonymous said...

jeg elzker makrell i tomat like mye som deg

Anonymous said...

altså; like mye som jeg elzker deg

Anonymous said...

det er lite tekst, nesten berre bilete. den er så koseleg!

heidi said...

makrell i tomat. det e d leng sia æ har spist! takk :) no ska æ gå å kjøp mæ d.

Nina said...

NAM!!!! Yoghurt med gløgg! :D Seff er det digg... hallooo

Anonymous said...

Jeg bare digger bloggen din jeg!

Anonymous said...

Jeg skal lett gå og kjøpe meg julestemning - altså mandariner, pepperkaker og yoghurt!

Anonymous said...

Forresten er jeg litt skuffet over juleyoghurtsmakene. Skal det være juleyoghurter burde de jo slå til med marsipan-, pinnekjøtt-, risengrynsgrøt-, kveite- og syltelabbsmak!:)

Fiken meg her og ingefær meg der!

Anonymous said...

haha, makrell i tomat er kjempe godt!

De yoghurtene ser direkte kvalm ut. -Jeg tror jeg må kjøpe de, jeg

Kamilla said...

Jeg mener, ikke for å være slem!!!!, at vi har like lite livlig liv. :(:(:(:( Skal jeg sende deg kakesmuler?

Anonymous said...

yoghurt med gløggsmak mmm. og masse ting er finfint. SPESIELT mye sjokolade.

Julie said...

såååå fin header da haha=)

Anonymous said...

så langt hår du har fått! kan tenke meg du ser fin ut når du lager ringenes herre sveisen <3