Monday, November 10, 2008

YEAH!

Jeg voldtar mobilkameraet mitt med stygge bilder av alt og alle. Men i det siste har det blitt mer bilder av morsomme ting i bøker enn noe annet. Jeg har blitt en liten lesehest. HAH, snakker om. Idag var jeg og lånte meg en bok på bib1 her i byen. Og så gikk jeg rundt med denne boka da. Folk viket vekk fra meg og jeg ble lei meg. HELT TIL jeg skjønte at jeg så ut som en sånn superkristen person som prøver å verve folk til diverste sekter. Da var det greit.

Fra Knut Nærum sin bok De dødes båt

Og noen sider etter
Snakker om kristne sekter! Jeg har fått meg rollerskates!!!!!!!!!! Sånn der med fire hjul holdtjegpååsi. Eirin og jeg fant de på loppemarked og kjøpte et par hver. For FEMTI kroner. Herregud, ere muuuulig. De er jo driiiiiiiiiiiiiiiitkule. Og selvfølgelig dødsfarlige. Jeg bør egentlig pakke meg selv inn i bobleplast for overleve. Hva skjer med at bremsene er FORAN? Man går jo på trynet - bokstavelig talt.
Ingvild påpekte også ironien i at de er gule og blå. Jeg kommer til å slå meg gul og blå, hehehe, ikkesant, tok den, hæ?

Melder at det snart kommer en ny video. Av meg. Med rollerskates I nedoverbakke.

22 comments:

Espen said...

Oi, næh, så kule! Jeg er så misunnelig! :D
Kverulanten slår til igjen: Det heter ikke rollerBLADES når det der disse gode gamle med fire hjul som danner firkant. Gode gamle rulleksøyter! :D

Arma said...

Det står ROLLERBLADES bakpå dem, espen. SÅ DET SÅ, di hore

Arma said...

FAEN, det står rollerskates. JEG GJØR OM PÅ DET. Di hore.

Anonymous said...

å , wow , jeg savner rulleskøyter !

Anonymous said...

:O kom på skolen med dem i morgen:D

Bekkesverden said...

Slie had e ein gang i tida og:P

Jeanette said...

Ooo, lekre! Gleder meg til videon!

Anonymous said...

HORE!
Jeg vil også ha rollerskates

Linnéa said...

Mis unn e lig.

Anonymous said...

Haha, gleder meg til den nye videoen!

Anonymous said...

sånne hadde jeg! når jeg var sånn typ ti. de var beloved

Nina said...

Jeg vil ha! :D

maria said...

Haha, RÅTT! No kan du rulla inn på butikken i samme tøffe stil som småkidza

Nugget said...

hah, de var syrekule! nå mangler bare rollerdiscoen ;)

Anonymous said...

Det kjem, det kjem. Kanskje tek eg til og med trenchcoaten min over:p

Anonymous said...

ja ble mye ut av de festivalene du. sånt skjer uten nummerutveksling :( men NESTE ÅR, ARMA!11111 neste år..............

Anonymous said...

Haha du tok med sitatet :D Men i nedoverbakke?? Optimist!

Anonymous said...

Dritkule!

Anonymous said...

ARMA! SÅÅÅ UTROOOOLIG KULE!

Anonymous said...

åå, fliring. den boka skal jeg kjøpe :D nice header forresten

heidi said...

gleder meg til video! og takk for den forrige videoen. nå har jeg enda mer vondt i halsen, som om jeg ikke hadde det fra før av! men, takk for tipset, skal aldri kjøpe de :))))

Anonymous said...

Er du i livet, fremdeles?
I morgen er det den 13 november!