Friday, November 07, 2008

Istad satt jeg i en skikkelig, god, gammeldags, mannlig stilling og strikka. Da kom jeg på at det hadde vært litt morsomt å smake de fire yoghurtene. Og gi dem terningkast. Vedder på at rom&rosin og gløgg vinner ganske lett:) Men må gjøre det fort før Tine slutter å produsere dem. Ikke fordi julen eventuelt er over, men fordi de sikkert smaker dri...jeg mener, kjeeeempegodt.

Da Gina (som forresten er tilbake!) og jeg planla Stockholmstur her om dagen, ble vi enige om å ikke kjøpe NOE unødvendig før vi drar (29.jan). Ja........................det gikk jo dritbra. Og imorgen er det LOPPEMARKED her. Der er det vaffal billig da. Bare ingen som kan dra med meg. Ja, da drar jeg aleine. (No-lifer)


Og så må jeg ha hjelp til noget. Hvis dere kan hjelpe meg ved å komme med forslag til hva jeg skal skrive om til lokalavisens nettutgave. Det kan være hva som helst. Men...jeg tror ikke jeg skal skrive om noe alvorlig. Det er like før jeg skriver om de jule-yoghurtene. Help....me.

Kozogklemz

7 comments:

Anonymous said...

Jeg driter vel i lokalavisa di, gi meg videoblogg av yoghurt smaking!!

Nugget said...

æsj, jeg skulle foreslå at du skrev om yoghurtene jeg. jeg tror det ville blitt en skikkelig hit med kraftige reaksjoner.og ja, videoblogg av smaking vil bli satt stor pris på.

Anonymous said...

Vi skal jo på loppemarkede på søndag fjott!

Linnéa said...

skriv om loppemarked! eller blogg. eller. nei, aner ikke.

heidi said...

GJØR D GJØR D GJØR D! æ vil vit koss dem smake :) uh, yeah. men kult læll!

Kamilla said...

sånn faktisk helt crr, kan vi ikke dra til stockholm NÅ? likegodt som/da.

Kamilla said...

jeg mente da/år. ehhheheheehhehee, dri10ngs