Monday, October 27, 2008

Våre venner kinesarane

Da jeg var liten så gikk jeg gjennom en "skog" på vei hjem fra skolen. Denne "skogen" er egentlig ikke en skog. Det er bare en flekk med trær midt mellom to veier. Men jeg likte å gå der, for det gikk aldri noen andre der. Jeg var stort sett ganske fornøyd med at de trærne var akkurat der. MEN så gikk jeg der idag morges. Så var faen meg hele "skogen" borte. Først skjønte jeg ikke hva som var annerledes, men så gikk det opp for meg. AAAAAH, de jævla horene har hugget ned alt. Og så sa svogeren min at det skulle bli kantarellfarm der. Han må ha tulla? HVA SKJER med the world??

Scenario: Du er på besøk hos noen. Du må på do. Så når du skal ta papir fra dorullen, så detter dorullen ned og ruller og ruller og ruller og ruller. Hva faen gjør du? Skjer det bare med meg? Jeg kan jo eventuelt rulle den sammen igjen, men da er det jo ganske tydelig hva som har skjedd. Og hvis jeg skal kaste alt i doen, så tetter jeg den sikkert.

Aner du hvor vanskelig det er å tegne en dorull i paint?
ANER du hvor lite liv jeg har?:)

17 comments:

Anonymous said...

Er problemet ditt virkelig hvordan du skal rulle dorullen igjen, ikke hvordan du skal få tak i den bortrullede dorullen?

Arma said...

jeg har utviklet et høyt komplisert "triks" for å få dorullen tilbake.

VIGGO said...

HAhaha
Klassisk problem det der!
Jeg pleier bare å surre meg inn i dorullen og så gå ut å late som ingenting. Prøv :)

Christine Tallulah said...

hahahahahaha.
mitt problem er at jeg har angst for lyder. så jeg setter på vasken OG tetter doen med papir før jeg i det hele tatt tar av meg buksa.

Jon said...

Herrejemini jeg elsker deg! Nå fikk jeg lyst til å kaste doruller på huset til naboen.
(ja, det er Beate)

Mary Lou said...

Å, jeg savner deg.

Nugget said...

kantarellfarm??? hadde det vært en kindereggfarm skulle jeg heller ofret litt skog men hallo!

Espen said...

Bare for å gjøre det verre, kan du feste dasspapiret på skoen din så du drar med deg hele driten på vei ut av do og alle ser det! Mohaha!
Da har du en unnskyldning, ikke sant.

Skogflekken, Arma - er det den rett før Skavanger? Borte ved Daniel?

Arma said...

Espen... "så du drar med deg hele driten på vei ut av do".
Godt ordvalg:)

Nei, er skogflekken rett bordved bademiljø!

Anonymous said...

dorull i paint ER vanskelig. hvertfall med fucka mus

Jeanette said...

Kjent problemstilling det der! Jeg pleier å surre den på plass igjen, går tilbake til selskapet og unnskylder meg ganske raskt igjen med at jeg har drukket for mye vann/øl/vin/hva annet som måtte serveres. Dermed kan jeg i to (eventuelt flere) omganger, bli kvitt det oppsurrede.

Ragnhild said...

Hahahahahahahahahhahahahahaha, så herlig

Mia said...

hahah.. :D

Marianne ! said...

Den dassrullen vil jeg aldri komme overens med. det er å ta tak i papiret på en sånn utrolig kul måte og ganske kjapt så kommer den tilbake! vanskelig å beskrive, men dog effektivt.

Anonymous said...

Jeg synes du bare skal la rullen ligge.

Anonymous said...

Haha, morsomt innlegg

Karoline said...

synes du klarte å tegne dorullen bra jeg..