Sunday, October 26, 2008

25 timer i døgnet


Idag har Daniel og jeg vaska leiligheten hans. Der så det bra ut. HEHEHE. Liten leilighet + stor fest.... Nice.

Anyroad. Så litt på fallskjermhopping idag. Eller populært kalt "skydiving" på engelsk. Tenkte jeg skulle ta rennafart og hoppe ut av et fly når jeg først er nedi new zealand. Hva tenker dere? Meg, tretten tusen fot, fritt fall. Nydelig. Og hvis man betaler noe ekstra så får man med bilder og video av deg som hopper. HAHAHAH. Et bilde av meg rett før jeg dør (bank i bordet). Fab.

8 comments:

Linnéa said...

GO FOR IT! takk for at du tar fra meg drømmen min a, din DRITT

Nugget said...

det må du selvfølgelig gjøre! jeg misunner deg maks.

the actor said...

Danseband og ryddings <3
Jeg støvsuga, og du vaska IMENS!

Anonymous said...

SÅ innmari søt på det bildet da!

Anonymous said...

PENA

Anonymous said...

Oi, så fresht! Eg kan førestille meg at du skriv heilt fantastiske historier når du får tonefylgje av han. Ingen, INGEN, swingar som Count Basie:p

Anonymous said...

eg rekker ikkje eingang noko som helst, eg. om eg lagar te, blir den aldri kald nok til at eg kan drikke den før eg må gå. :(

Anonymous said...

kjør på! det er helt klart verdt det!!!! men om du vil beholde anklene vil jeg anbefale deg å holde deg unna all skydiving i bay of island!
Husk: fjellvettregel nr 4. lytt til erfarene fjellfolk! ;)