Friday, October 17, 2008

Just nu är jag hemma

HEI.
Vi ankom kongsbærr midnatt-ish.
Og nå har vi sett Alex Turner. ALEX. HAHAHALEX. Endelig. Han var tynnere enn jeg trodde. Han var også fullere enn jeg trodde. Men han sang fint. Det gjorde Miles også. De er fine gutter.

Og nå ere faen meg under tolv timer til jeg drar til Bosnia. HAHAHA, herregud, jeg er så sliten. Gleder meg til å komme hjem og SOVE. Men det er varmere der nede enn det er her da, ca tjue grader.
JO! Jeg skal jo ha en kindereggkonkurranse!
Jeg stiller ett spørsmål

Hvor mange kinderegg har jeg med hjem fra Bosnia?

Du kan vinne tre kinderegg, en hybelkanin, litt svenske mynter og en personlig hilsen fra ARMA.
Væsjego, gjett.

28 comments:

Bekkesverden said...

Sikkert mange...

Ca. 56

Espen said...

22!

Mary Lou said...

Kan du kjøpe med ett til meg? Pliiiiis<3<3<33333<
Også sende det til Bergen, sånn at jeg får litt post også? hihi.

Ellers gjetter jeg på... 36

Jeanette said...

Jeg liker å gjette høyest. Så 97!

Anonymous said...

10. kindeeereeegg

Linnéa said...

30, i win?

heidi said...

sju, eller... seksten.. eller søtten :) fint at du hadde det bra. torsdag hadde jeg det ikke fint (den dagen jeg egentlig skulle se de). jeg hadde migrene anfall. bra jeg ikke dro alikevell da :D

Ragnhild said...

please gi meg en personlig hilsen

Anonymous said...

Herregud, folk har jo ikke peiling...sju, 36, ti?? Jeg gjetter 187 stykker!

Anonymous said...

Eg tippar: Fleire enn du tykkjer du har godt av, men så tykkjer du det er godt, så du tek med alle likevel.

Håparegvinnhåparegvinnhåparegvinnhåparegvinnhåparegvinn

Marianne ! said...

du kommer til å ha med deg 40 egg hjem! Pliiis si at jeg vinner.

*Ida* said...

for få! :)

Anonymous said...

3 :)
Jeg må vinne. Jeg må vinne.

Anonymous said...

78

Anonymous said...

bosnia! åh så herlig. du har med TI kinderegg+

Elisabeth said...

25 kinderegg:) *krysserfingra*

Kjetil the Great said...

6, så deler vi likt :)

Anonymous said...

Kan jeg endre svaret mitt? jeg tror 12 jeg..

Anonymous said...

Er "så mange som du klarer" et godt svar? =)

Kamilla said...

38, vedder på at det er rik10g

Anonymous said...

4

jeg vinner så hef10

Jon said...

INGEN. Alle vet at du er laktose intollerant (spl?)

Anonymous said...

akkurat mange nok til at du kan ta ett og sende meg resten?

men jeg tipper 12 :)

Bare Hanne said...

Jeg SKAL vinne. Jeg liker kinderegg! Så jeg sier 24..

Nugget said...

skulle gjerne visst hvor stor plass du har i bagasjen meeeen jeg tipper 27 stk!

Anonymous said...

34!

the actor said...

Hundeognitti!!!
Neida, jeg sier 37!

Anonymous said...

ARMA! jeg savner deg på buss runden min.. kom hjem til meg:) hæhæ. og ikke minst, du må blogge snart! :D