Saturday, October 25, 2008

Jagshemash!

God kveld, mine små duer! Jeg har atter en gang kommet hjem fra ferie. Og nå skal jeg være hjemme i MER enn fire dager. Gahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, digg.
Anywho. Dere lurer sikkert på hvordan jeg har hatt det i Borat-land.

Jeg kan konkludere med at
- Familien min er stor. Alle er gift med alle og alle har hundre barn og det er alltid noen som bor i Canada.
- Folk er veldig ærlige. Haru lagt på deg? Tro meg, de sier ifra:):):)
- Trafikkregler eksister....ikke.
- Man kan plukke granatepler i hagen (!!!!!!!!!!!!)
- Fatso. Need I say more?
- Femogtjuegrader, ladies and gentlemen. Og jeg ble damdiridam (om mulig) ENDA bleikere.

Okei, det var litt fønni da vi skulle nedover. Jeg hadde tatt ei sånn ei lita pille. Altså... mot kvalme. Det som er greia er at man kan bli litt småtrøtt.
Nå skal jeg lage en liten liste over steder jeg sovnet
- I bilen på vei til flyplassen
- På flyplassen (på bordet)
- På flyet (jeg sov HELE veien)
- I bilen på vei fra flyplassen
- Da jeg kom frem +++++++++++++++++++++
Grovt regnet vil jeg si at jeg sov ca 28 timer det døgnet.

SE hva jeg fant rett før jeg skulle legge meg:)


Okei. Og nå over til det dere faktisk bryr dere om.
Kinderegg.
Jeg har med



















NULL.


De jævla horeprodusentene lager det bare om sommern. HVA FAEN. Jeg hadde forberedt meg på å ta med femti++++ hjem!!!!
DAMN. Det vil si at JON vant konkurransen. Men han får ikke noe kinderegg i posten. Han kan vente seg mistenkelig hvitt pulver:)

Men. Jeg fikk seff dilla på noe annet godt.

Anywho. Nå har ikke jeg vært på Face-to-the-book på åtte dager. De har ikke internett nedi de traktene hvor jeg har vært.

8 comments:

Jon said...

JEG VAAAAAAAAAAAANT. Jeg forventer fremdeles kinderegg i posten.

Jon said...

Jo, jeg kommer lett til ktown. Eller du kan møte meg i Oslo? hallasupa liksom.

Nugget said...

jeg har like godt sovehjerte som deg på piller. på fest i natt resulterte det i sprittusj i hele tryne.

Ragnhild said...

Deilig med ny blogg fra deg

Marianne ! said...

velkommen tilbake kjære!
men skuffa over at du ikke har med noen kinderegg !!:(

Anonymous said...

Er alle gift med alle? æææsj.

Anonymous said...

Army Arma! Hva slags piller er det egentlig du snakk om? Jeg kunne trengt et par når jeg skal til USA! Forresten er jeg veldig skuffet over kinderegg nyheten. Veldig skuffende, fordi jeg ville ha vunnet.

Jeanette said...

Var SÅ sikker på at jeg hadde gjettet riktig...