Monday, October 13, 2008

Jättebra på Södermalm

Newsflash til dere lesere.
Svenske mennesker er gjerne
- pene
- ...med bra stil
- røyker og går fort og kikker ned i bakken
- svensktalende (sjokk)
- nevnte jeg bra stil?

Da vi kom hit til Ståkkis bodde vi på en båt. Det var ikke så kjempechill, men moro å ha gjort det. Der var veggene tynnere enn tynnest, så vi hørte ALT. Nå er tilstandene litt bedre etter at vi forflyttet oss til et hostell lenger vekk fra byen. Vi bor med ei jente til som holder foredrag her i Ståkkis.

Hittil har vi
- sett en fin trapp
- truffet italienere på brua som trodde vi var herfra (lol)
- gått lengere enn lengst
- vært på kino, unnskyld, bio.
- ikke holdt oss fast når vi var på t-banen og dermed blitt slengt både frem og tilbake
- sett en transvestitt
- sett en supergutt på en supercafé som satt og leste tegneserier. Supergutten hadde de fineste krøllene sør for nordpolen.

Og her kommer det noen superbilder, fra min supermobil.
1. WOHOHO, ståkkis next.
2. Min side av bordet på toget heheheheh
3. nittigradersvinkler i rulletrappa jo
4. Se så fint dah. Julie chiller greit her.
5. Den fine trappa. Minner deg kanskje om en film som begynner på A og slutter på melié?
6. Kjempechill å gå ned den trappa med en koffert som veier TUSEN kilo.
7. Ut gjennom vinduet på båt1
8. Særr, dassen på kinoen var driiitkul. Den i Kongsberg ser ut som en utedo (i forhold).

9 comments:

Anonymous said...

Vi kommer imorgen!!!!!

Linnéa said...

FYTTIFAAAAAAAAAEN. Nå er jeg messunnle assa. Skulle ha vært med! Hadde vært verdt å selge meg på gata for det tror jeg.

Men nå føler jeg litt sånn at jeg savner deg litt da, fordi du ikke er der du pleier! Du kan være anywhere liksom! Så når du kommer hjem sitter jeg på trappa di.

Kamilla said...

Ta med en kjekk gutt eller tre til meg da, fot1.

Jeanette said...

Misunnelig? Neeeida!

Jon said...

Jeg så deg i Stockern :)

Nina said...

Heldiggris! Kos deg kos deg kos deg!

heidi said...

håper du ikke har det fine i d hele tatt og at konserten suger hest.

TULLA, HÅPER DU KOSER DEG OG AT KONSERTEN ER TOPP, i og med at i morgen skulle jeg også egnetlig på samme konsert. men hey, maybe next time? i want to know how it was tho! :D

Sara said...

Stockholm er bra, Stockholm er best!! :( Fin blogg du har:)

Anonymous said...

hahaha!