Friday, October 10, 2008

Epleslang

Hei.
Det er Arma. Men det visste dere vel.
2morrow drar jeg til ståkkholm. Der skal Julie og jeg tilbringe de neste seks dagene. Vi skal chille greit. På onsdag ere Last Shadow Puppets. Til dere som ikke har hørt på det - det kan dere ta rennafart og høre på.
Ja, anyhow. De siste dagene har jeg skytt fælt av et eple jeg har hatt liggende hjemme. Det er så PITTEPITTELITE. Du tror ikke på det før du får sett bilde. Det er helt sick.
Her.

Hadebra.
Au revoir, suckerssssssssssssss!

14 comments:

Jeanette said...

Var det godt?

VIGGO said...

Duuu og Duuuu
såååå lite eple!
Tenk å bo i et SÅ lite hus, du!

Chri said...

næmmen! fikk lyst på eple jeg nå

Linnéa said...

norskt surt eple. ÆSJ.

Mary Lou said...

Oioi, sånne små, søte epler har ei i klassa mi med seg. Massevis, i mange bæreposer, som hu deler ut til oss støtt og stadig(ikke bæreposene, men eplene)((ikke meg da, for jeg er jo allergisk, men de andre.. ja, uansett..)) GOD TUR TIL STOCKEN!

Marianne ! said...

jøss, det var veldig informativt

heidi said...

kos deg ikke kjempe mye og ikke ha en fin opplevelse. :))))))))))))))))

Anonymous said...

HIHI

Bare Hanne said...

Bra slang gevinst. Kos dæ i ståkkhålm!

Anonymous said...

du bor i kongsberg, right?

Anonymous said...

hm, test!

Anonymous said...

Det var et søtt eple.

Jon said...

EPLE, nam. STOCKHOLM, nam. ARMA, orgasme

Anonymous said...

jeg syns kongsberg er litt skummelt jeg, aldri folk der nesten. men kan ikke du anbefale en frisør da?