Thursday, September 11, 2008

What do you do when the music stops?

ÅH, du trodde du hadde kommet til feil blogg nå, huh? SUCKER, jeg har bare forandra litt da vettu.
Okei, hør her. Les her, mener jeg. Nå skal jeg gjøre noe morsomt (for meg altså). Kanke DERE (to) lesere si hva dere veit om meg. Føler at jeg legger ut littavhvert på tha internett, men vetke helt hva dere har fått med dere.
HIHIHIHIH.
Føler at jeg fisker etter kommentarer (ja, seff?) osv, men det er bare gøy.
Anyroad, jeg har begynt å strikke noe som IKKE blir et skjerf. Det kommer jeg tilbake til.

Og NÅ - trommevirvel - dette blogginnleggets bilde. VASJEGOO. Et never-before-seen bilde av meg som hopper ut av et bilde. Ja, UT av et bilde.

25 comments:

Anonymous said...

Jeg veit at du heter Arma Kunic, at du har en søster og hun har to barn, hu ene heter Alma. Du har bursdag 13. november, du bor på Skavanger, du gikk i A-klassen på ungdomsskolen og ler mye. Jeg veit mer, tror jeg.

Linnéa said...

Jeg vet at du:
- er gud
-ler jævlig fint
-jobber sammen med dukker
-liker sykler like godt som meg
-har en good sence of mjusic taste
-er pakkis (vidt begrep)
-kan garantere at jeg ler av deg
-ser opp til meg
-liker brownies
-aldri er slem

maria said...

Du blei født ein blå dag i 1989, er ganske norsk og ganske bosnisk, jobbar på Vero Moda, har ein eller fleire fine syklar, bur i Kongsberg, har latt vera å klippa håret på eit år, er litt glad i Australia, bur i ei campingvogn med 20 rom og stor stove, har kul blogg, er supersøt og kjem til å få fleire kommentarar.

Espen said...

Litt overglad i sjokolade, Friends og Sims 2. Kan dele mange historier og slikt, men du prøver vel å finne mer ut av hva leserne som aldri har møtt deg kan, så jeg stopper der.

Anonymous said...

nice pic

Kamilla said...

Jeg vet at du er ei jente med brunt hår da vette, og at du er no jævli morsom, og at jeg dævver hver gang jeg leser bloggen din. OG, at du har ny hedder nå!

m said...

jeg vet at du er fin både med og uten pannelugg og at alle bildene du er med på blir hysterisk morsomme. f9z.
du er uddis som jeg, og at jeg vil ha latteren din.

Nugget said...

jeg vet du heter arma og jobber på vero moda. og så vet jeg at du skriver kjekke ting på bloggen din som er kjekt for meg og lese om.

*Ida* said...

Jeg veit ALT om deg, Arma. Har en boks med bilder av deg under senga...

Sarah said...

Jeg vet at du heter Arma, jobber i klesbutikk, har god musikksmak, blogger ooog..det var vel det. Også er du eldre enn meg (:

Emely said...

Jeg vet du heter Arma Kunic, at du har en søster og hun har to barn, hu ene heter Alma. Du har bursdag 13. november, du bor på Skavanger, du gikk i A-klassen på ungdomsskolen, Du blei født ein blå dag i 1989, er ganske norsk og ganske bosnisk, jobbar på Vero Moda, har ein eller fleire fine syklar, bur i Kongsberg, har latt vera å klippa håret på eit år, er litt glad i Australia, bur i ei campingvogn med 20 rom og stor stove, har kul blogg, er supersøt og kjem til å få fleire kommentarar. Litt overglad i sjokolade, Friends og Sims 2. jeg vet at du er fin både med og uten pannelugg og at alle bildene du er med på blir hysterisk morsomme.




Dessuten vet jeg at du gjennomskuer at jeg har kopiert alt dette.

Anonymous said...

Eg tykte honningkakao høyrtest ut som noko eg kunne hatt i køppen min. Eg må prøve det.

Eg har mellom anna fått med meg at du er phet og at du har ei språkføring som er verdt å plukke opp eit og anna frå:)

Anonymous said...

Jeg vet at du heter Arma og kommer fra Kongsberg! Jeg vet også at Daniel snakket med deg på telfonen igår og at du snart skal komme til Kristiansand! (Noe jeg fant på, men jeg tror det er sant)

Bare Hanne said...

Jeg vet at du er helt ok på sykling med kurv, at du jobber på vero moda, at du har langt hår, at du skal ut å reise, at du føler deg forlatt i kongsberg, at du er morsom, at du er glad i rare serier, at du bor i en campingvogn (lol), at du er bosnisk, at du har søsken. Jeg liker deg!

Camilla Didriksen said...

Kult bilde :)

Ragnhild said...

du elsker sjokolade, friends, freak and geeks, hater sleasy sjekklinjer a la "se på stjernene", har skodilla, faren din er kroatisk (tror jeg), men du er bosnisk, du er ikke så glad i alkohol og norske filmer, men du er glad når jeg sender deg oppdateringer på sms (A)

Anonymous said...

je veit at du er den beste jinta i verda

Anonymous said...

Hvorfor kommer jeg ikke inn på deg på nye face? Jeg hater nye face.

Anonymous said...

Forresten, jeg veit du er herlich og at eg elskar deg<3

Anonymous said...

Jeg vet at jeg så deg på Wombatskonsert på Hove!

Anonymous said...

duuuu er blid og heter arma og var russ i 2008 og liker å male sykler? ithink. haha
:D

Marianne ! said...

Jeg kunne selvfølgelig skrevet hele biografen din her, men ettersom alle andre ovenfor har gjort det, føler jeg det er litt meningsløst. Jeg jukser aldri!!

Julie said...

jeg vet at jeg er utrolig glad i deg<3

Anonymous said...

Jeg vet at foreldre elsker deg, og du elsker foreldre. Jeg vet at buksa di spjæra første skoledag i 8...Resten holder jeg for meg selv. Jeg vet at ingen er som deg, ikke i nærheten engang, og at jeg er stolt av å være vennen din!

v said...

Eg veit at du har brunt hår, klept luggen sjøl, jobba på Vero Moda og at du e jævelsk morsom.