Wednesday, September 10, 2008

I'll take you out for a meal with mr. and mrs. Pain

Jeg tror jeg dævver. Idag har jeg vært så trøtt, så daff, så gahhhhhhhhhhhhhhh. Utenom da jeg så på The Mighty Boosh. Det er skikkelig fønni. Anbefales. Jeg har spist sånn digg kinderegg som de ikke har her i Norge. Hva skjer med det a?? Sånn der superdigg med to sånne kuler inni. Du veit?

Siden jeg lasta ned itunes 8 igår, så tenkte jeg at jeg skulle slå til og finne alle albumcoverene jeg mangler. JESUS CHRIST, det tar lang tid. Er bare på G. Fa1.
Her er noen av de coverene jeg synes er finest da. Det er forresten en fin ting - albumcover.

13 comments:

Bare Hanne said...

Faen! nå fikk jeg lyst på kinderegg!!!

Ragnhild said...

rumpa på coveret til is this it er også temmelig kul

KamillaK said...

Finne tilbake albumcover er noe dritt. Eneste negative med å kjøpe seg mac.

the actor said...

Sånne Kinderegg som du hadde med til meg fra utlandet? Spar spar! (Yeah, right; Arma spare sjokolade...hmmm, I think not :P)
Men jeg har finni ut at jeg har høstferie allikkavæææl! :D
Eller "studieuke", som det så fancy (ja, jøss) heter på universitetet.

Anonymous said...

du? det var skikkelig dårlig gjort og om du hadde vore karius og eg hadde vore baktus, hadde eg kasta deg ut av tanna mi.

EG VIL HA KINDEREGG MED TO KULER. (har aldri smakt det??????)

Espen said...

iTunes har, ifølge ITavisen, problemer med Windows Vista: http://www.itavisen.no/sak/785818/Bl%C3%A5skjerm_med_iTunes_8/

Den får BLÅSKJERM når du kobler inn din iPhone eller iPod, av alle ting! Haha!

Kamilla said...

Du er føn9 (fordi det er to n'er i fønni). Det er ar10gere med fø9. Hælvveett.

Mary Lou said...

De kinderegga er himmel.

Anonymous said...

jeg vil også ha tiunes 8, men jeg tør ikke laste det ned på skolen, siden nettet er så ræva

Anonymous said...

ja! de er så innmari gode!

m said...

det er faktisk det. veldig fint

Nugget said...

jesus, dette kinderegget vil jeg også smake!

Marianne ! said...

what? de vil jeg smaaake.