Sunday, September 14, 2008

Tjue på fem

HEEEEEEEI.
Nå har jeg borte schempelenge. JEG HAR HATT ET LIV!! Utrolig. Folk har nemlig tatt seg tur1 hjemover denne helga. Lovely. Følte meg akkurat hakket mindre forlatt her.
Vi lå litt i et badekar på freddan og diskuterte litt filosofi senere på kvelden.


Og igår lagde Julie, Nora og jeg armbånd hos Julie. Det er så great og jeg føler meg litt gammeldags når jeg drar frem håndarbeid på en lørdagskveld.

Og etterpå skal Ingvild og jeg (+flere?) på kino og se Wall-E.
FOR EN FIN HELG.

Og imorgen skal jeg møte Marita!!!!!!!!

Og jeg har kommet på masse ting jeg kan blogge om, men det får jeg ta en gang jeg ikke har et liv (dvs rett etter at jeg har kommet hjem fra å ha møtt Marita, hvis ikke før)

15 comments:

Espen said...

Jammen! Ikke si at jeg satt i badekaret mitt helt aleine og kjeda meg den samme fredagskvelden dere satt i et badekar og hadde det moro? :(

Anonymous said...

"Og igår lagde Julie, Nora og jeg armbånd hos Julie."

Hahaha morsom

Julie said...

det var så sjukt koselig på fredag=)

Nugget said...

badekos<3

Anonymous said...

Gleder meg til jeg kommer hjem, da skal jeg være i det badekaret jeg også!

Bare Hanne said...

jeg ønsker meg et perla armbånd til bursdagen!

m said...

du HAR et liv :O

Mary Lou said...

Jeg gleder meg til fredag jeg. Sick. <3

Kamilla said...

Så flott at NOEN har ett liv. I tillegg til meg.

Anonymous said...

Jeg liker at du har forsterka hvor mye du gledet deg til å se meg med FEM utropstegn :) I feel special <3

Kamilla said...

Hva er adressa di? Og, jeg skal se wall-e, var den brææ?

Kamilla said...

Det pleier å være sånn. GO REKLAMEFILM. Jeg hater de jambareklamene på tv3. "alle elsker lyden av boooobleplast!!!!!!!!!!!!"

Jeg sender idag, siden jeg jobber på pozten og tror helt på adressa di!

Anonymous said...

se på dere a!

the actor said...

Snakker om å komme hjem...
I have a little surprise for you, men du må ringe meg for å få vite det! Kan ikke annonsere midlertidig comeback på nettet heller. Da blir jeg jo overfalt av Kongsberg-groupiesa mine!
Vi skal forresten ha en tradisjonell Arma og Daniel-dag, bare at jeg skal dele masse engelsk som jeg har lært, med deg!
Pratas analogt!

Maddii said...

Haha, ligge i badekarr å diskutere filosofi ja, sært :)