Sunday, September 28, 2008

Vi chilla greit...og det skulle værra fint!

Ja.
Igår.
Den gang da. Chilla greit, kan man si. Med alkohol i blodet gjorde jeg mye rart. Spiste saltstenger, var folkelig, lo innmari, dansa """"""""""ballett"""""""""", var OVERLYKKELIG, lagde avtaler over telefon, sendte meldinger jeg ikke kan huske å ha sendt, lå på gulvet, ringte Linnéa OG Jon (litt blurry samtaler), DIGGA absolute kids osvvvvvvv. OG DET SKULLE VÆRRA FINT!


Med under fire timer søvn på samvittigheten chilla vi greit på loftet mitt. Rag, ev og jeg. Vi lo no jævli av Rag som sov i "teppepåsa" på gulvet (HAHAHAHDASKDJØSALK)
Så tok Gina, Siri og jeg og chilla på toget til Drammen. Hårmodel 2day vettu. Ble jævli mye fiksing av hår for min del. Eller ikke. Etter å ha sitti der i seks timer og sett på forskjellige klippeteknikker og chilla greit med kjemiske formler, så blei det faen meg ikke noe styling på meg. NEIDAAA, det går bra. Chiller greit med håret mitt. Og det skulle værra fint!

(ting jeg må slutte å si
- chille greit
- ...og det skulle værra fint!)

Var på schino (kino) med Julie og så deUSYNLIGE (skjer med skrivemåte?). Anyroad. Gi meg navnet på én norsk film (ikke barnefilm) som IKKE har en eller flere sexscener i seg? PLIZ.

16 comments:

heidi said...

anerikke. fritt vilt? eller.. aner ikke, jeg satt bak puta ca hele filmen.

jeg blir med! eller.. synd jeg ikke har penger til det :/:/:/:/:/:/:/ er så mye enklere når pappa har leilighet i køben og han betaler fly ><

Nugget said...

jeg tror jeg skal BEGYNNE å si det. chilla greit. bare jeg må si chillet, for vi bergensere driver ikke særlig mye med a endinger.

ingrid said...

eg trur fritt vilt hadde sexscenar i seg.. om eg huske rett..

Espen said...

Fritt vilt hadde vel en sånn halvveis... paret var vel igang i det de hørte merkelige lyder eller åssen det var.

Å herregud, så kommer Fritt vilt II... den boikotter jeg altså.

Anonymous said...

Ja, det må både du og Julie slutte å si..............

Nina said...

Hahaha. Kommer ikke på noen filmer forresten. Alle har sex i seg. Blei ikke håret kult/bra/fint?

Nina said...

Ah, skjønner! Kjedelig! Når kommer du til Kristiansand?=)

Linnéa said...

Det var the worlds greatest samtale altså! Jeg skulle ha tatt opp og gitt ut på lydbok! Eller noe.

Kamilla said...

UNO har ikke sexscener, beat that! Hvorfor i svarte h* ringte du ikke meg?

Anonymous said...

Shit, jeg har bilde av et lite stykke kongsberg på bloggen min!

Anonymous said...

ja ikkesant. jeg kommenterer til og med innlegget ditt selvom jeg er stressa. jeg er flink til å være stressa. stressa stressa stressa stressa

Anonymous said...

Tusen takk, søta:)

Er det sexscene i Kon-Tiki? Ellers trur eg også De Dødes Tjern er utan direkte snusk, dersom ein ser vekk frå det klart erotiske aspektet i den scena der ho pene stupar i tjernet i den kvite nattkjolen.

Marianne ! said...

så søt!
en film det vaaaffal er sexscene i er gymnaslærer pedersen. og den skulle han norsklærern vår ha oss til å se sammen med han i et bittelite klasserom. Det var pinlig da de holdt på på sitt verste.

Anonymous said...

flåklypa?

nais å chille da. finfint.

Vera said...

det irriterte meg nesten litt! at du sa 'chilla greit' ,selv om jeg måtte le da :-D fylla gjør mye rart deen.

Anonymous said...

hahaha

for all del, uansett hva dere ser, IKKE se lønsj elns.

hjelp