Saturday, September 27, 2008

Sho nuff

Jeg er aldri ute og fester. Eller sjeldent da.
MEN IDAG. Idag ere andre boller. Idag er folket hjemme. Eveline, ragnhild, you name it. (De to skal sove hos meg tihi).
Vi skal pynte oss. Eller "pønte" oss, som Rag sikkert ville sagt.
Jeg har tatt på meg en lilla kjole. Uttales "skjoooleee":) Den er lilla og jeg ligner mistenkelig mye på en marengs. Jæjæ, marengs for en kveld kan bli bra. Dere får ikke se den, for da blir plutselig kjektblogspotcom en moteblogg. Istedenfor en blogg som handler om politikk og ytringsfrihet, mener jeg. Men det skal sies at jeg elsker å gå i skjooooleeer. Og strømpebukse. Men mer enn det får dere ikke vite. Dere kan få vite at jeg er sosialdemokrat, bare sånn for å veie opp for at jeg nevnte kjoler (skjoooleeer) og strømpebukser.
(var jeg slem nå?) (jeg liker egentlig klær assa) (jeg bare unngår å blogge om det)

BTW: en av fordelene ved å jobbe i klesbutikk er at du kan velge deg ut klær og gå med dem før alle andre for sjansen til å kjøpe dem. I'M EVIL.

2morrow, tidlig, blir det hårmodeling. Heldige frizør som skal fikse meg.
Jeg kan enten:
- dusje inatt.
- la være og dusje og la frisøren lukte på et stk. alkiss-arma.

Dusje på morran er ikke et alternativ.

11 comments:

Espen said...

Kom og ring på døra mi!
(jeg kan ikke garantere at jeg er hjemme da)

Anonymous said...

Jeg står mellom de to dusjevalgene jeg og. Kan vi ikke begge velge alternativ to? Det må jo bare være positivt at håret vårt er ekstra ødelagt.

Ragnhild said...

jeg er også sosialdemokrat. eller KOMMUnist som jeg sier på åsane fhs haahhahaha

Marianne ! said...

"skjole" er noe har brukt evigheter på å lære meg å si det reektig.

Anonymous said...

jeg vedder på at du tar en dusj i kveld. standard.

Anonymous said...

Rart, kor bloggen din vart sett i eit nytt lys no når eg skjønar at alt- frå kinderegg til Coldplay, via fiffige frisyrer og kvardagen på klesbutikk- at alt eigentleg handlar om politikk og ytringsfridom:D

Mor said...

Artig.

Bare Hanne said...

Jeg var i dusjen 6 idag.. (!!!) :( Me don`t like`y! Er du fyyyyyllesyyyyyyyk??? :D

hanna said...

haha regner med du er fyllesyk i dag og trenger en dusj? ;)

Anonymous said...

noen ganger tror jeg at jeg er kommunist

Matilde said...

du er pokkermeg helt vill. feste uten dusj om mårenen efter? veit du egnetlig noe som helst?
Kos deg :)