Wednesday, October 01, 2008

Og det sku værra uinteressant!

Nei, nå ere kanskje på tide å blogge igjen, lenge sida sist nå.
Var hos Jon igår. Så fortalte Ingis, Kaisa, Jon og jeg masse ekle historier om gjenferd, stalkers, psycho folk osv helt til klokka ble halv to på natta. Dritfint da jeg kom hjem til et mørkt hus og skulle legge meg.
Tok rennafart og låste alt som var.

Idag skal vi bake kakao og drikke boller, holdtjegpååsi. Vi skal bake boller og drikke kakao. Det blir hyggelig. Skal bake imorgen også, for da skal Viggo og jeg ta rennafart mot trheim. Og det sku værra fint!

Herregud, jeg har ingenting interessant å fortelle.

JOOOOOOOOOOOOOOO. OMG.
Her om dagen var vi på butikken, ikkesant. Så fant jeg en TOM saltsild-pose! Som ikke var åpna. Tenkte jeg skulle sende inn klagebrev til Malaco osv og hadde generelt en master-plan for å få masse saltsild i retur. Så har mamma KASTA den tomme posen. FAAAAAAEN. Hvor ofte skjer liksom det her?!??!?! Nå går det sikkert hundre år før jeg kan klage på noe.

Selvironi idag: tenk hvis jeg hadde gifta meg en som heter Ben. HAHSDHASDKALJKHDJLAKJDØJA.

Og her er noe snacks til dere som liker gutter med midtskill, bollsveis og hvite dresser:)

9 comments:

Anonymous said...

jeg tok ikke den ben-greia. jeg følte meg rimlig dum. men HAHA JEG VET, verdens lokeste hund ever. vi tok ut strikken på huet hennes så stod absolutt alt rett opp. og vi grein av latter og hu satt bare der med DET apatiske blikket og savnet sikkert eiern sin. aah elsker å passe på hunder.

Anonymous said...

Jeg KJØPTE en tom potetgullpose en gang.

Anonymous said...

ÅJA HAHAHEHAHEHAHEAHEHEAHAHAEAJDKLJWFHFAEHA

u crazy!!11

Anonymous said...

BEN
hahahaahahhaahahhaha
jeg dør

Ragnhild said...

BEN og ARMA = SANT

Linnéa said...

BENBENBEN! OMG JEG DØR

Anonymous said...

Åhjelp. Jeg var hemmelig forelska i Ben. LoveOfMyLife <3

Kamilla said...

Når skal du til barteby da arma? jeg har forresten spanskPRØVE nå, NÅ!!! que pasa?

Anonymous said...

Arma og Ben. Dette er min humor.