Tuesday, September 23, 2008

To fontener

Dere ville se åssen det ser ut inni?


Det er på en måte to lag med sjokoladekrem, ett hvitt og ett brunt. Og to sprø kuler oppå.
Idag spurte søstra mi hvor i Bosnia jeg har lyst til å dra. Da sa jeg "jeg drar dit hvor det er kinderegg".
Enkelt og greit.

Jeg tror jeg har funnet ut hva spørsmålet skal være, men jeg stiller det ikke enda. Stay tuned.

Okei, over til noe annet enn egg. Jeg våkna TRE idag. Så fint vær ute og sååå fint vær på home&away også. Så da bestemte jeg meg for å gå tur. Dro på meg tur-vansa og gikk tur uten å se noe interessant. Fantastisk. Hørte bare på coldplay også. Er helt hjernevaska, jeg.
And now... rugsprø med jarlsberg. Aldri mer norvegia. ÆSJ.

13 comments:

Marianne ! said...

som jeg gleder meg til å vinne konkurransen din. håper premien er et kinderegg

heidi said...

JALSBERG ER DEN BESTE OSTEN. norvegia og synøve han bare dø. aner ikke hvorfor du ikke har vært på min blogg før, og takk for at du liker den :D Æ LIKE DIN Å SJØ. koffer har æ aldri kommentert på bloggen din? (jeg likte den overgangen fra bokmål til trøndersk)

Linnéa said...

To fontoner.
En Arma.
En Linnéa.
Og en hundrelapp!

Potensiell realityserie?

Anonymous said...

heeeeerregud. det er vondskap å posta sånne bilder. kvit sjokolade og melkekrem er min faaaavoritt.

Nina said...

Jeg betaler dyrt for de der så søren meg dritgode ut!

Anonymous said...

Norvegia er best :o

m said...

send meg et i posten! kinderegg altså. jeg er for hanlingslammet til å finne et. men NAMMMMM.
og hallo?? rugsprø<33

Anonymous said...

Oi! Kewlt!

Nugget said...

hvorfor aldri mer norvegia?

Anonymous said...

ÅÅÅdensågodut!

Mia said...

den spiste jeg masse av i Hellas.. namm!

Kristina N said...

Ååå, sånn kinderegg er kjempe gode! *misunn,misunn*

Anonymous said...

De ER GOOOODE, spiser dem alltid i Bosnia. Men her har de dem ikke, og det trist trist trist.