Monday, September 22, 2008

Hotandcoldplay

Da jeg stod opp idag så det ut som at noen hadde rygga over meg. Min balsam-sparing har gitt utslag i et par-tre dreads på toppen av hodet. Og min familie var helt med på at ute, ja, der var det dritkaldt. Så idag måtte jeg ha på meg masse klær. Så jeg kom med t-skjorte, hettegenser og den tjukkeste jakka idag. SUPERT at var dritfint vær og alle andre gikk i leopardtanga og boa. Nei, nå tulla jeg. De gikk vaffal ikke med så mye klær som jeg gjorde. Jeg bommer ofte sånn sett. Men endte opp med å gå rundt i Carlsberg t-skjorta mi. Man får mye oppmerksomhet for sånt. NICE!

Da jeg hørte på Rusle idag, så tenkte jeg at jeg skulle unngå coldplay. Så jeg satt på "miks sanger". Så trykka jeg next helt til det kom en coldplaysang. Kan jo vaffal late som at jeg ikke hører på dem.
Jeg har også spist pepperonipizza med oliven. Jeg pelte av pepperonien og olivenen. Heh.

Tenkte dere skulle se KINDEREGGET. Etter så mange ønsker. Elsker å pine dere litt:) Skal btw hamstre inn kinderegg når jeg drar til Bosnia snart og så kan det ene være premie i en superkonkurranse jeg skal ha.
Hva faen skal jeg spørre om.......................... Jæjæ, finner det vel ut.

Husk å se Ylvis møter veggen. (Det var mest note-to-self)

12 comments:

Anonymous said...

hahah, balsam er undervurdert !

Bare Hanne said...

Jeg ser Ylvis møter veggen.... Note til deg self. Men jeg er klar for konkurranse om sjokolade - jeg lover å gi ALT!

Nugget said...

spør om noe som bare jeg vet svaret på.

Anonymous said...

jeg så andre halvpart av ylvis møter veggen. det var gøy når c bare lå oppå der hahaha

Anonymous said...

jeg så ylvis møter veggen 8) FUN TIMES

Jon said...

Du skylder meg et postkort ELLER kinderegg.

Nina said...

Syns egentlig ikke jeg trenger å konkurrere om et kinderegg jeg. Kan egentlig sånn rent teknisk sett bare få ett? :D ja, god idé!

Håhå

Linnéa said...

hva er inni egget a? Er det ikke vanlig kjedelig kinderegg liksom?
KJØP TIL MEG

Anonymous said...

ARMA! Her på søndag var jeg på fotballkamp. Forran oss satt det ei som hadde helt likt hår som deg, men en ting manglet - dreaden! <3

Julie said...

"Så jeg satt på "miks sanger". Så trykka jeg next helt til det kom en coldplaysang."

Det der kan jeg bare copy paste.. akkurat hva jeg gjorde i dag da jeg satt på skolebiblioteket fordi jeg hadde kommet til skolen kl 08.00, også fant jeg ut at det ikke var skole fordi 3. hadde skriedag, og jeg kunne sovet myyye lenger=D

Ylvis var kanon i går.. haha jeg elsker de gutta.

Anonymous said...

Arma, jeg ELSKER sånne kinderegg! Kan jeg få et av deg?:) Værså værså værså?

superlol said...

hva er egentlig greia med å ikke selge slike kinderegg i norge!? Det er jo som balsam for smaksløkene!