Wednesday, September 24, 2008

300

For trehundrete gang sitter jeg her og skriver. Nå er jeg i semifinalen for no-lifers. It feels quite good. Og trehundre til skal det bli!
Dagen idag kunne ikke vært mer vanlig. Jo. Den kunne det. Hvis den hadde vært mer vanlig hadde den ikke inneholdt at Julie og jeg bestilte hostel igjen, at Ingrid plutselig ringte meg og ba meg komme ut på verandaen, at filmklubben begynte igjen for denne sesongen og jeg satt mellom en veldig rar kombinasjon mennesker og at vi utgjorde en fin trio, at jeg plukket opp dette på vei ut av kinoen...
Skal vi se den sammen?
(hvis jeg skulle sett den med alle mine lesere så hadde vi fylt en hel.....STUE!)


På søndag skal jeg sitte hårmodell for 4392740932 gang. Men denne gangen er det IKKE for søstra mi/hennes kollegaer. Det er en ny hårserie (?) som blir lansert og Gina og jeg skal få vasket og kuret håret vårt. Vi ble spurt fordi vi har slitt hår. For et kompliment (L)(K)<33

14 comments:

Anonymous said...

hahahaha, en ære. slitt hå altså.

jeg skal til frisøren på fredag, weehu

Anonymous said...

hår* kanskje

Anonymous said...

and i love you

Bare Hanne said...

Jeg vil til frisøren. Send your sister. del på godene!

Anonymous said...

GJETT OM

skolen er chieeelleeern

Nina said...

Slitt hår? Til meg sier de at jeg har stritt hår. Tar ikke det som noe kompliment heller.. Egentlig! Stritt som hestehår var det ei som sa en gang. Makan!

Anonymous said...

du arma.
eg tenker på dei kinderegga heile tiden.

Kamilla said...

Jæ dæææ dæ. Jeg har skole, men vet da faen hva jeg skal skrive. Takk for at du adda meg på spacebook (L)(L)(K)(K):-)(R)(B), en ære.

Anonymous said...

Heldige deg som skal til frisøren. Jeg og vil dit!

Besøk bloggen min? www.retrodreaming.blogg.no

Marianne ! said...

jeg også har fått masse sånne komplimenter. selvtilliten vokser og vokser

m said...

ah. det beste jeg vet er faktisk når frisører vasker håret mitt. diggggggg.

i leave u. buhuuu. du skal vel ikke til k-town i ferien da?

Mary Lou said...

Jeg trenger neglelakk. Jeg kommer til deg insta når jeg kommer hjem.

Anonymous said...

Få Gina til å starte å blogge igjen! savner de fine antrekkene hennes!

Elisabeth said...

Stiller opp jeg altså.:) Stua di er sikkert koslig.

Jeg gleder meg til jul. Kan ikke gå glipp av deg som juletre:D