Monday, September 15, 2008

Smallcandy

I det siste har jeg latt merke til at folk har skikkelig dilla på Jason Mraz. Feel ya there, lzm. Hadde det sjæl før. Derfor var jeg i LYKKERUS da han kom til Norge ifjor sommer, august 07. Da visste ikke så mange om han, så billetten kosta femti kr og det var maks førti folk der. Så fikk Daniel og jeg hilst på han, hihihihihihihih.
Picz på harddisken da vettu


Etter konserten løp jeg opp på scenen og stjal vannflaska hans.
SÅNN...det er det eneste spennende jeg har opplevd i livet mitt. Be jealous.
(jeg melder at det blir litt mimring utover, i og med at det faktisk ikke skjer så mye i livet mitt nå, heeeeeeeeeeeeeh)

12 comments:

Julie said...

vi skal jo på Coldplay på mandag og Stockholm i uke 42... det skjer da litt vaffal=)

Anonymous said...

KUULT, jeg vet ikke om noen andre som griller i peisen. Det står det respekt av, tenk

Anonymous said...

Ahhh, eg òg vil på Coldplay! ;:

m said...

HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! han er verdens beste

og coldplay (L)

Anonymous said...

Ja, eg òg tykte det var ei fin gåve. Men eg skulle eigentleg ynskje at Mariell var meir tydeleg enn rekkverket. Likar ho betre.

Nina said...

Oj! Vannflaska hans? You still got it? =D

Mraz er najs! Han har faktisk andre sanger enn bare I´m yours! Enkelte hakke fått med seg det azzzzååå

Louise said...

Du er heldig du ;)

Bare Hanne said...

Hva gjorde du med vannflaska?

Christine Tallulah said...

jeg er sååååå lei av Jason Mraz...unnskyld.

Linnéa said...

skryteguri ass

the actor said...

STEMMER DET!!!
Han trodde vi hadde 5 års-anniversary. Haha! Så angra du som et HÆLVETTE på at du ikke stjælte det svette håndkledet hans også. Muhaha. Grizn! Hva jeg ikke husker!

Jon said...

Kan jeg slikke på tuten av flaska? han er jo fæntæstizk