Monday, September 15, 2008

Andre gang idag

Helgen gjorde nesa mi om til en fontene. Så nå sitter jeg og sucker inn alt snørret. Høres digg ut, yes?
HÅHÅ, istad så gikk strømmen i hele downtown. NYDELIG. Jeg hadde aaaaaaakkurat rulla ned port1 til veromoda, var kjapp. Mange andre måtte stå og vente på at strømmen skulle komme tilbake før de kunne stikke hjem. Jeg ropte SUCKKKKKKKKKKKERS utover den lange gangen og så gikk jeg og gjorde det vehehehehelig tydelig at de var teite og at jeg var dritkul.
Byen var fin uten lys. Jeg liker at alle klikker fordi de er mørkeredde og jeg liker at de som satt på café fikk det ekstra koselig når alt de hadde var stearinlys og kaffe og te og hverandre.

Hjemme satt alle rundt et tent lys. Det var hyggelig. Og derfor synes jeg det var teit at strømmen kom tilbake etterhvert. For da måtte jeg sette meg ved pcen. Og nå sitter jeg her. Og egentlig så skulle jeg ønske det tok litt tid før strømmen kom tilbake. Så kunne jeg dusja i halv-mørket og lagt meg i hel-mørket.

Oi, nå nøs jeg. Vil dere se hva jeg har i veska mi?


(den lå i veska mi i uoppblåst tilstand, jeg har ikke en kjempestor veske)

16 comments:

Anonymous said...

hahahaha, feelgood

the actor said...

Sjukdom er forresten nasjonalt spredt!
Men jeg må spørre hvordan i H du kom deg gjennom dørene på senteret, når strømmen gikk?
Går de interne dørene (hvems kode jeg ikke skal poste her) på back-upstrøm?

Linnéa said...

nå skal jeg slå av lyset og tenne lys. men faen om jeg slukker dell, da.

m said...

hoho. jeg elsker mørket. noen ganger føles det faktisk tryggere. av én eller annen grunn.
stearinlys er kosli uanz

Anonymous said...

Nå ble jeg nysgjerrig...funker dusjen når det ikke er noe strøm? Hmmmm!

Anonymous said...

Forresten...jeg er og snufsete...tror vi er sjelevenner...eller det vet jeg da...hæhæ

Kamilla said...

Eg skal koma å gje deg mørkdom eg. Skal tenna lysa dine au. Lyse skal aldri koma attat! FURARE FURARE

Dette var det beste jeg greide å presse frem på nynorsk. Skal jeg slukke lyset? Pappa er stastminister.

Anonymous said...

Du er så morsom! Eg blir glad av å lesa deg:)

Matilde said...

ekstremt god plan (utarbeidet av elive)
1. somewhere around må det jo være en slags strømbryter, aight? FINN DEN.
2. Slå av strømbryteren
(her er det et ekstremt viktig underpunkt. LØP SOM BARE POKKER)
3. tenn lys & vips; tvangskosen er opprettet.

Og sånn mens jeg først er igang å skrive. jeg har fordommer mot finske filmer. nevn finland og ekle sauna-bilder havner i mitt hode. fysj

Marianne ! said...

å, strømbrudd er koselig. god bedring

Bare Hanne said...

Prosit!

Julie said...

en av suckersa var meg og resten av stakkarene på HM som var der i 50 minutter ekstra på grunn av den JÆVLA strømmen


SUCKER SJÆL!

Julie said...

forresten: dusjen virker selv om det ikke er strøm.. dusjen går jo ikke på strøm;)

Arma said...

Det eneste som kan skje med dusj1 er at den går tom for varmtvann hihih,det er digggg.


OG danielooo: døra vart åpen, så jeg kom meg forbi. Gikk tilogmed og tissa litt i mørket. Altså...på doen da.

Nugget said...

jeg har en venn med ballongfobi. det er helt utrolig forferdelig for henne og helt utrolig vittig for alle andre.

Anonymous said...

hihihihi, nei du.