Sunday, September 21, 2008

Since I fell for that spell

OMG, er det rart jeg vil ha masse barn med han superzexy fyren her???

Etter å ha tenkt mer enn middels på coldplay de siste dagene, fant jeg idag ut at jeg må skjerpe meg. Neste konsert står nå for tur. I ståkkholm. Og der skal vi være i seks dager. Det sier seg selv at konserten ikke varer i seks dager. Derfor må vi finne på andre ting også. Men HVA. Jeg har vært på www.gratisistockholm.nu (omg, er det SÅNN man skriver ståkkholm??) og funnet ting vi kan finne på. F.eks. stand-up, diverse kunstutstillinger, åpen scene med singer-songwriters osvosv. Det blir spennende. Heh. Eller bare ta bilder av hverandre med morsomme grimaser... hihi, kultur<333333333

Spiste sånn spechhhial kinderegg igjen. HERREGUD, hvorfor spise NOE annet når man kan spise sånne? (jada, blabla, vitaminer, fatso...)

17 comments:

Anonymous said...

altså, kan du plis versåsnill ta bilder av kinderegget?

Anonymous said...

jegerikkesjalujegerikkesjalujegerikkesjalujegerikkesjalu

Christine Tallulah said...

ta meg meeeeeeed

Julie said...

jeg gleder meg så syykt til stockholm<3

vi MÅ huske å bestille hostell for de siste to nettene!!!!!

Anonymous said...

HALLOO-O TacoKjell var jo det beste forslaget da. Jeg brukte et døgn før jeg skjønte det, men så var det veldig morsomt. Da lo jeg. TacoKjell. Hihih

Anonymous said...

HALLOO-O TacoKjell var jo det beste forslaget da. Jeg brukte et døgn før jeg skjønte det, men så var det veldig morsomt. Da lo jeg. TacoKjell. Hihih

Anonymous said...

shit den kom to ganger

Anonymous said...

weee stockholm hørtes gøy ut :D

Anonymous said...

Eg er skikkeleg dårleg på smalltalk! Det vert alltid pinleg:)

Kamilla said...

Ståkkholm hørtes helt ræva ut. Gruer meg til å flytte dit neste år!!!!!!!!111 Og, jeg er med på kindereggkur. Rense kroppen osv.

Anonymous said...

Jeg tror kanskje jeg drømte om kinderegget, eller viste du meg det i går?

www.kristinakh.com said...

jeg kunne også tenkt meg til ståkkholm. Heldiggris :)

Marianne ! said...

kjøp noe til meg !

m said...

hvor skuff var ikke DÉT arma. vi møttes inte.
legg meg til på msn? hihihih jeg er der ca. aldri men

Anonymous said...

hiiihi, det gjorde eg oooog!

Nugget said...

men herregud, hva HETER dette vindunderet av et kinderegg da?

Anonymous said...

glenn-personen