Friday, September 19, 2008

Now my feet won't touch the ground

OMGGGGG. Idag skal jeg jobbe
- åtte timer
- uten pause
- ALENE
- ...i to butikker.
- det er salg.

HOW? WHY? Jeg kom hjem TRE i natt.

Men det var sååå verdt det. Nå er jeg vaffal helt hundre prosent sikker på at jeg vil gifte meg med Chris (fornavn, ja) og at vi skal få masse små babyer og at de blir mini-coldplay. Og så skal han synge for meg hver natt. Og så skal vi drikke kakao og te ut av coldplay-koppene våre. Og gå i coldplay-klær. Og når vi sier noe, så skal alt være fra en coldplay-tekst.


11 comments:

Jeanette said...

ser ikke for meg at noe står i veien for den drømmen. go for it!

Anonymous said...

jævli fint å se alle sammen i dag

Linnéa said...

fikk bare 3 i Dagbladet da.......

Kristina N said...

coldplay = *lykke* ;D

Anonymous said...

ja. eg er så kjempesjalu. :(

Anonymous said...

åhåå. mini-coldplay kidz

Anonymous said...

"Please, please, please
come back and sing to me"

Men kjære, "I was lost, I was lost
I was lost, oh yeah"

Jada, berre hugs på at "Lights will guide you home"

Ja, men kva om "Lights go out and I can't be saved"?

Då skal du sjå at "I will try to fix you".

Litt masete i lengdi, kanskje?

Hillan-Pillan said...

missunnelig...grønn...

Anonymous said...

Trodde nattasangene var min jobb jeg...

Unknown said...

Coldplay var kozykozy. Enhver konsert med Yellow som superekstranummer står til 6 på terningen. Minst.

Anonymous said...

Coldplay Coldplay Coldplay løøøøøøøøøøøøv