Wednesday, September 17, 2008

I like the free days with no expectations

Dere har kanskje fått med dere den lille saken til høyre på sida her (omgg, jeg er drittdårlig på høyre/venstre, måtte tenke nå).
Der står det hva jeg hører på nå. Det er litt fint at alle kan se det. Musikk er veldig personlig, så dere kan anse dere som spesielle som får vite sånt.
Kanke alle få sånn, så kan vi være venner, så kan jeg se om vi har lik muzikksmak?

På repeat idag:
Hercules and the Love Affair - Blind
Camera Obscura - Come Back, Margaret
Lurer på om jeg skal følge Gud sitt råd og gå på bandspace.com og finne noe bra. Hm.

7 comments:

Mary Lou said...

Det var rett og slett maks hygge å prate i telefon med dere i stad. <3

Anonymous said...

Jeg tenkte på det før i dag, og lagde et utkast til en blogg med overskrifta "Kan ikke alle få seg last.fm så jeg kan snoke?"

wuunderbaum said...

shit, dette var jo kjempefint! falt bare inn på siden din, og hell og lykke - gregory and the hawks. aldri hørt om før. arh, elsker å finne ny musikk..!kul side forresten.

Isabell said...

jeg har og lest muleum. haha, bare så hva du kommenterte på mariannehe.blogspot.com

Nina said...

last fm er genialt :) Og du har genial musikksmak

Kamilla said...

eg høyrer på danseband. Eg hugleikar ole ivars!

Litt mer seriøst, jeg elzzzker jason mraz (ikke bare IIIM YOOOURS), ække helt taper az. Og the postal service, fordi jeg jobber i posten. Kram!

Anonymous said...

Hvor kan jeg snakke med Gud? :)