Friday, September 19, 2008

Leeena

Igår tok jeg tur1 til Olso, nei, jeg mener Oslo. Marte tok imot et stk forvirret Arma som var blant tusenvis av menn med dress. Anywho... Vi gikk og gikk og gikk og endte opp på Tøyen. Det virket som et veldig bra strøk:)

Så vettu... Jeg skulle møte Heidi på Oslo s. for vi skulle på møte angående Australia. Så hadde hu tatt med seg Marielle og Marielle måtte tisse. Sånn skikkelig. Vi fant IKKE stedet møtet skulle være på, så vi gikk forbi samme restaurant sju ganger, spurte på ni forskjellige steder osv... Marielle måtte fortsatt tisse. Så fant vi møtet og var tre minutter forsinket. Lærte egentlig ikke noe jeg ikke visste, så jævlig horete. SÅÅÅ satt vi der i enogenhalv time og Marielle hadde fortsatt ikke tissa. Det var nære på at hu tissa på seg da vi leita etter bygningen vi skulle til, for da fikk hu lættis, men så gikk det bra da. Sååååå etter møtet hadde vi tenkt oss på den fancy restauranten McDonalds (her kunne Marielle gått på do), men droppa det for vi måtte på toget. Sååå halvveis på turen hjemover sendte Heidi melding til mora si om at hu lå på sykehuset pga problemer med blindtarmen. DA fikk vi lættis. Så gikk Marielle på do. Ah, know that feeling, for å sirre sånn.

Idag er det COLDPLAY OMMMMMGGGGG. Jeg tar rennafart mot buss1 om ca ni minutter. I.become.fjortizz.2night.

Snx.

10 comments:

wuunderbaum said...

gjør du?.. kult! skal få meg en slik en. stakkars marielle forresten

Jeanette said...

m i s u n n e l i g ? kanskje litt!

Nina said...

Å herregud! Coldplay? 2night? LUCKY BASTARD

Espen said...

I dette nøyaktige øyeblikk hører jeg på konserten via telefonen til mamma, som er tilstede. De spiller Clocks.

Kamilla said...

i DETTE sekund så jeg coldplay på nyheten. Så mange arm(a)er. hehehehhehe

Anonymous said...

Hahaha, "for å sirre sånn":D

Karoline said...

Jeg ville også se Coldplay!

Anonymous said...

å gå på do etter å ha holdt seg sånn skikkelig LENGE. diggggg

Linnéa said...

hooooooooooooooooooore

Anonymous said...

Armaa, du armaa. hahaha, litt a en tur det der kan du si da! og for ikke å nevne at hu blonde greia som stod å preika var litt av en sjarmør(ei?)