Tuesday, September 09, 2008

OH BOY

En gang i blant glimter jeg til. Det gjorde jeg idag, følte jeg.

Før jeg dro på skolen var jeg seeeff på pc1 for å sjekke tha big web (du vet, internett?). Da vare facebook og hotmail og blogg og ja, alt det der. Utenom aviser da, for det har jeg slutta å lese. Men det er en annen sak. Var innom teknofil.no vettu. Har ikke vært der på tusen år nå (før var det startsida mi). Sååå... på teknofil så stod det om "pressekonferansen" Apple skulle holde 19:00, norsk tid. Ja, vaffal, nå har de lansert itunes 8 oooog oppdaterte versjoner av diverse ipoder.


Var det egentlig noe poeng her?

JOOO, det har kommet oransje ipod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og så for å TILFREDSTILLE marie, så legger jeg ved et bilde. Det er en øy utenfor Australia som heter Nouvelle Caledonie som jeg tenker å besøke mens jeg først er nedi der da.

10 comments:

Anonymous said...

Arma, hvor ble det av bildene? Jeg synes personlig at hvert innlegg burde ha et bilde.

the actor said...

Glimting på høyt nivå her, Arma!

m said...

når skal du DIT? ta med litt hvit sand til meg da

Bare Hanne said...

Du får meg alltid til å smile, det liker jeg. Gifte oss?

Linnéa said...

Interessant

Anonymous said...

jeg vil ha sånn oransje. men det sa jeg jo til deg i går.

Anonymous said...

eg prøver å senda deg adressa mi på facebook, men eg får ikkje lov?

Camilla Didriksen said...

Så utrolig fint bilde, nå savner jeg syden skikkelig...!

Anonymous said...

Gleder meg til jeg skal besøke deg jeg! Snakka faktisk med Mort om det i dag. Det blir bra!

Anonymous said...

Apple er no dritt.

Øya var fiiiiin!