Monday, September 08, 2008

128 minutter

Det som ofte skiller mellom en god busstur og en dårlig busstur er hvem andre som sitter på bussen. Min busstur så ut til å bli ganske fin, helt til en satandyrker entret bussen fire stopp etter at jeg gikk på. Han kom nærmere og nærmere og jeg hørte noe støy komme nærmere og nærmere. Det var jo ganske rart, i og med at jeg hørte på musikk på ipoden. Da pleier jeg ikke å høre så mye av det som skjer rundt meg. Men det gjorde jeg nå.

Han hørte også nemlig på musikk. HEIDU, ja, han hørte viiiirkelig på musikk. ”Musikk”.

Først prøvde jeg å skru opp min rolige musikk, men hans bråk snek seg allikevel inn i ørene mine. FYFANDIJÆVLAHOREFAEN, fikk jeg lyst til å skrike. Men jeg lot være. Så begynte jeg å bla rundt i musikken min for å finne en hevn. HAH, jeg setter på sukkersøt gladmusikk. Så jeg satte på blant annet Beatles og skrudde opp no jævli. Håper han hørte det.

She loves me yeah yeah yeah.

Jeg håper han SETTER SEG på en åpen sikkerhetsnål han har tusen av på buksa si. Og PLEASE, hvis du skal ha svart hår, når du egentlig er blond, horebukk, så kan du farge det mer en én gang i året.

Han er sikkert snill da.


Hihi, håper dette blir en bra dag. Skal leze bok og treffe Marius og henge litt dahhhh

16 comments:

Marianne ! said...

Død over overdøvingsfolk!

Anonymous said...

Han hørte stygg ut, men ikke mobb bråkete musikk. Det er fint :)

m said...

arma da. han er sikkert snill da!

(hahahhahahahaa)

Anonymous said...

hahahahahha

Emely said...

haha, han er sikkert snill da.

f9z

Linnéa said...

trokke han er så snill jeg.

Anonymous said...

ah mannn, folk som hører på høy musikk på bussen er så UNGHJGKSG. (med mindre det er fin musikk ofc, men jeg har yet å oppleve noen som spiller høy fin musikk)

Anonymous said...

fikk en av samme kaliber inn på jobben i går. "Hva faen", tenkte jeg. Så kom han til disken og kjøpte et kort med innebygdsang, med bilde av en søt, liten mus på utsiden. Han takket med tidenes lyseste stemme. så "han er sikkert snill da" ja ;)

Anonymous said...

ÅÅÅÅ du er så kjempesøt.
fine fine fine arma. <3

Nugget said...

haha, jeg ler! han er helt sikkert svigermors drøm, sånn egentlig.

Anonymous said...

snill? tviler sterkt ass!:P

Christine Tallulah said...

kristiansand til helgå?

Kamilla said...

Kanskje han er emofil og liker å sette seg på sikkerhetsnål? Tving han til å høre på noe rolig istedet.

Kamilla said...

Dævendøtte, fær æi tilfældighet dæ! Dette likte jeg.

Skal hinte til henne, men jeg tviler på det, i og med at hun faktisk griner hver gang hun ser bildet, noe jeg skjønner helt jævlig fantastisk godt!

maria said...

haha. supersnill:)

maria said...
This comment has been removed by the author.