Friday, August 22, 2008

Vi må aldri glemme.

Denne dagen tror jeg blir herlig.
- jeg er ikke på skolen
- jeg jobber ikke
- Marius og jeg skal kjøpe sykkel
- Marita og jeg skal bake kaker
- Mange folk kommer ikveld for å spise kaker

En annen ting som er herlig er denne musikkvideoen. HAHA. (du behøver egentlig ikke se. Det holder å høre, men det er bare et pluss å se den)



Og så vil jeg at alle som har Eveline på face, skal se på albumet hu har lagt ut. Det heter "vi må aldri glemme". For...vi må faktisk aldri glemme.

FORØVRIG må jeg anbefale en serie!!!!!!!!!!!!!!!! Freaks and geeks. Den er...fantastisk. De lagde bare EN sesong, og de har angret i ettertid, for dette har blitt en kultserie.
Her om dagen fikk jeg sesongen av Perhå på harddisk, så nå kan jeg koze meg.

7 comments:

Anonymous said...

Å SKAL JEG! hva heter hu? :D

og hihi i'm from barcelona, jeg så det bare av å se på stillbildet. de er så søte! og kommer snartsnart med ny plate.

the actor said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Anonymous said...

du asså
ser deg i morra

Anonymous said...

luv dat song. jeg så det også på stillbildet, akkurat som line aurora :D fnis.

Bare Hanne said...

I`m from barcelona rocker! De var i ØYSTESE, ja google det so skjønner du hvorfor de store bokstavene, og spilte på bygdalarm.

Anonymous said...

jeg synes det er noen ting i det albumet som burde bli glemt jeg da.. haha

Anonymous said...

arma
eg elskar bloggen din

eg skulle ønska eg var fluge på veggen i hovudet ditt