Saturday, August 23, 2008

Night falls over Kortedala...igjen.

HEI.
Da er det på tide med et nytt blogginnlegg igjen. Det skjer så mye mellom hver gang jeg oppdaterer. Damn at jeg har et liv.

Igår ble det da altså sykler på oss. Marius, Eirik og meg. Tre gamle sykler. Min gikk fra å være grønn til å bli lilla og gul. NICE. Påskesykkel.


Loppis ble det også igår. HERREGUD, jeg fikk helt LÆTTIS da Marius kjøpte seg tørkestativ til å ha med på fhs. Sånn råttent (unnskyld, marius, FINT) tørkestativ for ti kroner. Jeg kjøpte meg forøvrig tre gensere for 60 kr. HAHAHAHAHA, den ene er så UFATTELIG stygg at jeg bare måtte ha den. Den må jeg faktisk poste bilde av senere.
Og så må jeg poste dette bildet av Marius med all dritten han kjøpte. Det er ikke et BRA bilde, men vi sleit med å få det til, så da får dere bare ta det med en klype salt.


Nå har jeg sagt adjø til mange. Faktisk nesten alle. Det er trist, men samtidig litt deilig. Man går nemlig rundt og venter på at alle skal dra. Æsj. Nå kan jeg heller glede meg til neste gang vi sees.

Ting som er superrandom:
- Rag skal gå på samme skole som Line Aurora
- Ingrid skal gå på samme skole som Mette. (Kjenner alle i Norge hverandre på ett eller annet vis?)
- Igår så vi Borat og idag fant Julie og jeg en prikk lik truse som han har i filmen på loppemarked

Oh, the randomness.

13 comments:

Anonymous said...

jeg og rag hørte på jens på veien hjem. vi var veldig stille, men det var fint.
jeg er misunnelig på sykkelen din.

Ragnhild said...

yours truly, rag
(jens lekman)

m said...

digger randomness. og loppemarked, når jeg finner noen!!!
hihi, ti kr høyeste bud.

Anonymous said...

sånn rått tørkestativ, skulle det vel stå? smarting, han der. kunne sikkert fått det til fem kroner, dog. jeg er så fattig at mitt eneste håp fremover er loppemarked ææææh.

har du på deg trusa nå?

Anonymous said...

randomness er hjerte! Haha.. Lett! =D Hvem er Mats??

Anonymous said...

arma, du må aldri slutte å blogge, det er en viktig overlevelsesfaktor her oppe på landet i ringsaker (den lokale kirken har norges høyeste kirkespir)

Anonymous said...

prøv å si spir, det er skikkelig rart.. spir

Anonymous said...

Haha. I starten såg eg berre to syklar, så eg trudde din sykkel var den grøne handlevogni:p

VIGGO said...

Sinnsykt fett tørkestativ Marius fant a! Jeg kjøper det for 12 kr!
Hva betalte dere for syklene a?

Linnéa said...

SÅ SE GENSERN!

Nugget said...

randomness <3

Emely said...

Jeg vil også ha sånn sykkel! Kan kjøpe din?!

Anonymous said...

EKKE JEG HELDIG SOM FÅR GÅ PÅ SKOLE MED INGRID A?!