Tuesday, August 19, 2008

Dette er bloggmateriale!

Igår skjedde det SJUKESTE. Ikke bare sånn vanlig sjukt, men mer...DRITsjukt.

Jeg gikk inn på bloggberten min og sjekket kommentarer. Og i innlegget, som heter så pent "FAEN", har Nina kommentert at hu har sett han ene vennen min i kr.sand. Viggo, nærmere bestemt.
Da ringer jeg Viggo insta og sier at han har blitt spotta. Det var kult nok i seg selv, bare det. MEEEEEEEEEEN så ringer Viggo meg litt etterpå og sier at han ER MED NINA. Jeg trodde jeg skulle dævve. Verden er så pittepitteliten,hihihihi.
(må bildedroppe Viggo enda en gang, jeg assa (han spurte om jeg kunne det))


Det var det. Forventet en kulere story? Går ikke.

Igår fant jeg ut at jeg har fri på fredager. HAHAHAHAHAH. FREDAGER. For en utrolig fantastisk dag å ha fri på. ILU, timeplanen.

13 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHAHHAHAHAH!

Du kommer fortsatt på besøk eller? Siden du har fri på fredager ?? JA=D

Lisa. said...

Haha, morro :)

Bare Hanne said...

Jeg hadde fri på fredager ifjor. Men år er det enda bedre! Jeg har faen ikke fri!

Anonymous said...

randomness in my heart

M.A said...

Er Valdres langt unna Kongsberg?

Anonymous said...

ADDA DEG PÅ FACE! =D

VIGGO said...

Hahahhaha! Det var moro igår ass!
Takk for photodropen, Arma.
Satser alt på at resten av klassen ser meg denna gangen :P

Vi (jeg og Nina seff) har også fri på fredag forresten! haha
Lukter kristiansandtur jeg altså :D

m said...

kom kom! så kan vi møtes hvis vi tørr kniz

Marianne ! said...

syktsykt!

viggo var litt sånn småsøt

Anonymous said...

heaaah viggo var litt for heit til å hete... viggo :D men viggo er litt kult, da. speshal liksom. bare det at jeg bestandig tenker "venneløs" etter at noen sier det navnet. nesten det samme som med ei som heter asta, og så er det et band som heter asta kask. åh irriterende.

jeg hadde fri hver fredag i fjor! i år har jeg derimot skole alle dager uten søndag. litt kjipt.

Matilde said...

pussig.

fri på fredager er stilig. fri på fredager er stiligere enn ikkeno fri.
du vinner.

Anonymous said...

Hei, vår historie er bedre bloggmateriale! Kommer til å bli hvertfall!

Anonymous said...

Digg med fri da!!:D Ey, kult at du går i mediaklassen min:) Da blir det nok noen bra produkter;)